Najpoužívanejší cloudový CRM na svete.
Počas uplynulých 6 rokov časopis Forbes označil spoločnosť Salesforce za jednu z najinovatívnejších spoločností.
Flexibilná platforma, jednoducho rozšíriteľná nielen o aplikácie tretích strán, ale i pre rozšírenie funkcionalít pri vlastnom vývoji.
Salesforce je svetová jednotka v oblasti CRM a podnikových cloudových systémov. Nejde len o CRM, ale hlavne o platformu ako takú. Vďaka nej budete môcť škálovať váš biznis takmer v reálnom čase. Keďže ide o cloudové riešenie, máte prístup k dátam odkiaľkoľvek, kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia (stolný počítač, tablet, mobilný telefón, dokonca aj offline).
Salesforce sa skladá z viacerých modulov, tzv. cloudov, každý z nich obsahuje štandardné funkcionality, ktoré zvyčajne pokryjú väčšinu vašich firemných procesov. Zároveň je možno konkrétne riešenie prispôsobiť na mieru vašim požiadavkám vrátane prepojenia s vašimi internými systémami, keďže sa jedná o programovateľnú platformu.
Intuitívna podpora vašich servisných služieb. Podpora one-to-one vzťahu s každým zákazníkom. Komunikácia prostredníctvom tradičných kanálov (telefón, e-mail) až po sociálne siete (Facebook, Twitter). Maximalizácia zákazníckej skúsenosti. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).
Vytváranie a správa komunít pre vašich zákazníkov a spoluprácu vašich zamestnancov. Zjednotenie a koordinácia aktivít predajcov, partnerov a distribútorov. Komunikačná platforma pre vašich zákazníkov. Zdieľajte nadšenie zákazníkov pre rast vašej značky či produktu. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).
Podpora predajných aktivít pre B2B a B2C. Komplexná a prehľadná správa zákazníkov. Automatizácia predajných a schvaľovacích procesov. Jednoduché sledovanie príležitostí vďaka dátam umiestnených na jednom mieste. Prehľad o produktivite predaja pomocou nástrojov pre reporting. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).
Doručí vhodnú správu, v správnom čase, najlepším spôsobom te správnej osobe. Ponúka prepojenie interakcií vašich zákazníkov z rôznych komunikačných kanálov a zariadení. Segmentácia a cielenie marketingových kampaní na základe zákazníckych dát a ich správania. Integrácia dát v reálnom čase. Vizualizácia správania sa zákazníka na všetkých kanáloch. Vyhodnotenie marketingových kampaní k optimalizácii firemnej stratégie. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).
Na čom si Salesforce veľmi zakladá je silná komunitná sieť, ktorá zdieľa jednotlivé tipy, triky aj samotné návrhy riešení v rámci jednotlivých oblastí.
Salesforce kladie dôraz na vzdelávanie a na tento účel slúži platforma Trailhead, kde je možné nájsť kurzy, ktoré zahŕňajú nielen na technické, ale aj biznis vedomosti vo všetkých oblastiach.
Salesforce ako jeden z prvých prišiel s internetovým obchodom, kde si každý môže nájsť aplikácie tretích strán, ktoré rozširujú alebo dopĺňajú funkcionalitu riešení.
Salesforce nie je len o štandardných funkcionalitách, ale i možnosti rozšíriť Vaše riešenia o procesy, funkcionality a front-end komponenty podľa vašich jedinečných potrieb.
Prepojenie s poskytovateľmi e-mailových služieb je základnou súčasťou vrátane obojsmernej synchronizácie e-mailov a kontaktov.
Zmeny v zobrazení, procesoch či atribútoch sú rýchle a jednoduché vďaka unikátnemu administratívnemu prostrediu.
Pri akejkoľvek činnosti je zabezpečená maximálna užívateľská skúsenosť vďaka modernej webovej aplikácii pripravenej na používanie aj v mobilných zariadeniach.
Bezpečnosť celého systému je zaručená zohľadnením súčasných bezpečnostných a technologických trendov. Samozrejmosťou je intuitívna správa oprávnení k samotným dátam.
Nie je potrebné nič vyvíjať. V krátkom čase môžete pracovať so Salesforce priamo z vášho mobilu pomocou ľahko konfigurovateľnej natívnej mobilnej aplikácie na všetkých súčasných mobilných platformách.
Salesforce umožňuje vytvárať sady interaktívnych reportov a dashboardov, ktoré dokážu pokryť väčšinu vašich požiadaviek.
Podľa našich skúseností je možné väčšinu procesov automatizovať a v rámci riešení na platforme Salesforce je toto možné s mnohými štandardnými funkcionalitami.
Equa bank ponúka služby osobného aj firemného bankovníctva pre cca 450 000 klientov v Českej republike. K týmto službám patria bežné a sporiace účty, viacmenové platobné karty, hypotéky, termínované vklady, spotrebiteľské úvery, poistenie a podnikateľské úvery. Aktuálne má v ČR viac ako 50 obchodných miest. Equa bank si v roku 2020 vybrala Enehano Solutions pre úplné nahradenie súčasného CMS za Salesforce Marketing Cloud.
Přečíst Case StudyZonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, ktorá poskytuje online pôžičky medzi ľuďmi. Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by pomohol riadiť rozvoj kombinácií vlastných skúseností s ďalšími nástrojmi Salesforce.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z najrýchlejšie rastúcich technologických spoločností na svete a jej úlohou je revolúcia v cestovnom ruchu. Vďaka unikátnej technológii Virtual Interlining je Kiwi.com schopná získať cestovateľov z akéhokoľvek miesta A do ktoréhokoľvek bodu B na svete za najlepšiu možnú cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Poisťovňa je univerzálna poisťovňa, ktorá ponúka ucelené poisťovacie služby životného i neživotného poistenia občanom a živnostníkom, rovnako ako malým a stredným podnikom aj veľkým korporáciám. V roku 2018 sa manažment ČSOB Poisťovne rozhodol významne posilniť výkon svojej predajnej siete a ponúknuť sprostredkovateľom moderný nástroj Salesforce a jeho funkcie.
Přečíst Case StudyŠtvrtý ročník summitu o digitálnej transformácii sa rovnako ako v predchádzajúcich rokoch ukončil podnetnou panelovou diskusiou. Aké môžu byť osobné motivácie pre začatie transformačných projektov? Aké konkrétne pozitívne vplyvy môže mať digitálna transformácia? A ako merať jej úspešnosť? Tieto a ďalšie otázky sme položili našim váženým hosťom.
Je to paradox, ale dokonca aj niektoréčeské miliardové firmy s najmodernejšou a technologicky špičkovou výrobou stáleriešia všetok obchod prinajlepšom v Exceli alebo dokonca len s perom apapierom. Chýbajúce vyspelé riešenie pre obchod a jeho prepojenie s ďalšímifiremnými systémami však české firmy vo svete zráža nadol. Znižuje ich konkurencieschopnosťa brzdí expanziu. Aj preto vo výrobnom sektore čoraz viac rezonuje tzv.hyperautomatizácia.
Robbie Kearns, viceprezident pre strednú a východnú Európu, zdôraznil na Digital Transformation Summite význam využívania dostupných technológií Salesforce na ďalšie posilnenie organizačného úspechu v rôznych regiónoch a v kontexte neistoty zákazníkov.