Salesforce  produkty
#1 CRM

Najpoužívanejší cloudový CRM na svete.

6. najinovatívnejšia spoločnosť

Počas uplynulých 6 rokov časopis Forbes označil spoločnosť Salesforce za jednu z najinovatívnejších spoločností.

Najškálovateľnejšia cloudová platforma

Flexibilná platforma, jednoducho rozšíriteľná nielen o aplikácie tretích strán, ale i pre rozšírenie funkcionalít pri vlastnom vývoji.

Naša výzva

Salesforce je svetová jednotka v oblasti CRM a podnikových cloudových systémov. Nejde len o CRM, ale hlavne o platformu ako takú. Vďaka nej budete môcť škálovať váš biznis takmer v reálnom čase. Keďže ide o cloudové riešenie, máte prístup k dátam odkiaľkoľvek, kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia (stolný počítač, tablet, mobilný telefón, dokonca aj offline).

Salesforce sa skladá z viacerých modulov, tzv. cloudov, každý z nich obsahuje štandardné funkcionality, ktoré zvyčajne pokryjú väčšinu vašich firemných procesov. Zároveň je možno konkrétne riešenie prispôsobiť na mieru vašim požiadavkám vrátane prepojenia s vašimi internými systémami, keďže sa jedná o programovateľnú platformu.

Salesforce produkty

Service cloud

Intuitívna podpora vašich servisných služieb. Podpora one-to-one vzťahu s každým zákazníkom. Komunikácia prostredníctvom tradičných kanálov (telefón, e-mail) až po sociálne siete (Facebook, Twitter). Maximalizácia zákazníckej skúsenosti. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).

Experience cloud

Vytváranie a správa komunít pre vašich zákazníkov a spoluprácu vašich zamestnancov. Zjednotenie a koordinácia aktivít predajcov, partnerov a distribútorov. Komunikačná platforma pre vašich zákazníkov. Zdieľajte nadšenie zákazníkov pre rast vašej značky či produktu. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).

Sales cloud

Podpora predajných aktivít pre B2B a B2C. Komplexná a prehľadná správa zákazníkov. Automatizácia predajných a schvaľovacích procesov. Jednoduché sledovanie príležitostí vďaka dátam umiestnených na jednom mieste. Prehľad o produktivite predaja pomocou nástrojov pre reporting. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).

Marketing cloud

Doručí vhodnú správu, v správnom čase, najlepším spôsobom te správnej osobe. Ponúka prepojenie interakcií vašich zákazníkov z rôznych komunikačných kanálov a zariadení. Segmentácia a cielenie marketingových kampaní na základe zákazníckych dát a ich správania. Integrácia dát v reálnom čase. Vizualizácia správania sa zákazníka na všetkých kanáloch. Vyhodnotenie marketingových kampaní k optimalizácii firemnej stratégie. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).

Kľúčové výhody sales platformy

Silná globálna komunita

Na čom si Salesforce veľmi zakladá je silná komunitná sieť, ktorá zdieľa jednotlivé tipy, triky aj samotné návrhy riešení v rámci jednotlivých oblastí.

Trailhead learning platforma

Salesforce kladie dôraz na vzdelávanie a na tento účel slúži platforma Trailhead, kde je možné nájsť kurzy, ktoré zahŕňajú nielen na technické, ale aj biznis vedomosti vo všetkých oblastiach.

Rozšíriteľnosť o aplikácie tretích strán

Salesforce ako jeden z prvých prišiel s internetovým obchodom, kde si každý môže nájsť aplikácie tretích strán, ktoré rozširujú alebo dopĺňajú funkcionalitu riešení.

Programovateľná platforma

Salesforce nie je len o štandardných funkcionalitách, ale i možnosti rozšíriť Vaše riešenia o procesy, funkcionality a front-end komponenty podľa vašich jedinečných potrieb.

Natívna integrácia – Outlook, Gmail a ďalšie

Prepojenie s poskytovateľmi e-mailových služieb je základnou súčasťou vrátane obojsmernej synchronizácie e-mailov a kontaktov.

Rýchle a jednoduché zmeny

Zmeny v zobrazení, procesoch či atribútoch sú rýchle a jednoduché vďaka unikátnemu administratívnemu prostrediu.

Responzívna webová aplikácia

Pri akejkoľvek činnosti je zabezpečená maximálna užívateľská skúsenosť vďaka modernej webovej aplikácii pripravenej na používanie aj v mobilných zariadeniach.

Bezpečnosť a prístupy

Bezpečnosť celého systému je zaručená zohľadnením súčasných bezpečnostných a technologických trendov. Samozrejmosťou je intuitívna správa oprávnení k samotným dátam.

Mobilné aplikácie

Nie je potrebné nič vyvíjať. V krátkom čase môžete pracovať so Salesforce priamo z vášho mobilu pomocou ľahko konfigurovateľnej natívnej mobilnej aplikácie na všetkých súčasných mobilných platformách.

Reporty a dashboardy

Salesforce umožňuje vytvárať sady interaktívnych reportov a dashboardov, ktoré dokážu pokryť väčšinu vašich požiadaviek.

Automatizácia procesov

Podľa našich skúseností je možné väčšinu procesov automatizovať a v rámci riešení na platforme Salesforce je toto možné s mnohými štandardnými funkcionalitami.

Case studies

Případové studie
Nahradenie CMS za Salesforce Marketing Cloud v Equa bank

Equa bank ponúka služby osobného aj firemného bankovníctva pre cca 450 000 klientov v Českej republike. K týmto službám patria bežné a sporiace účty, viacmenové platobné karty, hypotéky, termínované vklady, spotrebiteľské úvery, poistenie a podnikateľské úvery. Aktuálne má v ČR viac ako 50 obchodných miest. Equa bank si v roku 2020 vybrala Enehano Solutions pre úplné nahradenie súčasného CMS za Salesforce Marketing Cloud.

Přečíst Case Study
Zlepšenie a rozvoj služieb v Zonky pomocou Salesforce

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, ktorá poskytuje online pôžičky medzi ľuďmi. Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by pomohol riadiť rozvoj kombinácií vlastných skúseností s ďalšími nástrojmi Salesforce.

Přečíst Case Study
Ako sme za dva mesiace spustili Sales Cloud pre Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z najrýchlejšie rastúcich technologických spoločností na svete a jej úlohou je revolúcia v cestovnom ruchu. Vďaka unikátnej technológii Virtual Interlining je Kiwi.com schopná získať cestovateľov z akéhokoľvek miesta A do ktoréhokoľvek bodu B na svete za najlepšiu možnú cenu.

Přečíst Case Study
Čo priniesla implementácia Salesforce CRM v ČSOB Poisťovni?

ČSOB Poisťovňa je univerzálna poisťovňa, ktorá ponúka ucelené poisťovacie služby životného i neživotného poistenia občanom a živnostníkom, rovnako ako malým a stredným podnikom aj veľkým korporáciám. V roku 2018 sa manažment ČSOB Poisťovne rozhodol významne posilniť výkon svojej predajnej siete a ponúknuť sprostredkovateľom moderný nástroj Salesforce a jeho funkcie.

Přečíst Case Study

Zaujali vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Novinky

NEJNOVĚŠÍ ČLÁNKY
Napísali o nás: Šetriť bez prepúšťania je možné aj vďaka technológiám. Škandinávci to vedia, Slováci majú obavy

Firmy dnes zavádzajú šetriace opatrenia. S umelou inteligenciou, so strojovým učením či s internetom vecí to ide omnoho ľahšie. Prevádzkové náklady firiem aktuálne najviac ovplyvňuje zvyšovanie cien energií. V IT sektore sú typickou kategóriou napríklad dátové centrá, kde energie tvoria naozaj významnú časť týchto nákladov. Niektoré dátové centrá reagovali na ceny energií už na jar, keď postupne zvyšovali ceny za svoje služby.

Přečíst celý článek
Najčastejšie prekážky pri digitálnej transformácii (3/3)

Využívanie nových technológií pomáha vo firmách zlepšiť mnohé veci – od obchodného procesu cez vývoj nových produktov či služieb, získavanie a starostlivosť o zákazníkov až po riadenie ľudských zdrojov. V takmer každej spoločnosti už digitálna transformácia prebieha. Veľa firiem však stále robí chyby. V dôsledku toho ich snaha o digitalizáciu a efektívne fungovanie vyjde často nazmar. V minulých častiach sme spomenuli prekážky ako nedostatočná príprava, absencia digitálneho tímu alebo aj často chýbajúceho digitálneho lídra v spoločnosti. Na záver našej série si rozoberieme ako pracovať s rozdielnou úrovňou skúseností, prečo je dôležité nechať si pomôcť od externého partnera a zároveň ako sa nevhodnému partnerovi vyvarovať.

Přečíst celý článek
Napísali o nás: S digitálnou premenou firmy má problémy každý druhý vedúci IT pracovník v SR

Slovensko v digitálnej transformácii zaostáva, no podľa prieskumu zo 40 krajín sveta sú na tom podobne viaceré európske štáty. Z vedúcich pracovníkov informačných technológií (IT) 51 % tvrdí, že ich zamestnávateľ a tým pádom ani oni sami nevedia, čo je potrebné na digitálnu transformáciu. Informovala o tom IT spoločnosť Enehano Solutions.

Přečíst celý článek