Salesforce  produkty
#1 CRM

Najpoužívanejší cloudový CRM na svete.

6. najinovatívnejšia spoločnosť

Počas uplynulých 6 rokov časopis Forbes označil spoločnosť Salesforce za jednu z najinovatívnejších spoločností.

Najškálovateľnejšia cloudová platforma

Flexibilná platforma, jednoducho rozšíriteľná nielen o aplikácie tretích strán, ale i pre rozšírenie funkcionalít pri vlastnom vývoji.

Naša výzva

Salesforce je svetová jednotka v oblasti CRM a podnikových cloudových systémov. Nejde len o CRM, ale hlavne o platformu ako takú. Vďaka nej budete môcť škálovať váš biznis takmer v reálnom čase. Keďže ide o cloudové riešenie, máte prístup k dátam odkiaľkoľvek, kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia (stolný počítač, tablet, mobilný telefón, dokonca aj offline).

Salesforce sa skladá z viacerých modulov, tzv. cloudov, každý z nich obsahuje štandardné funkcionality, ktoré zvyčajne pokryjú väčšinu vašich firemných procesov. Zároveň je možno konkrétne riešenie prispôsobiť na mieru vašim požiadavkám vrátane prepojenia s vašimi internými systémami, keďže sa jedná o programovateľnú platformu.

Salesforce produkty

Service cloud

Intuitívna podpora vašich servisných služieb. Podpora one-to-one vzťahu s každým zákazníkom. Komunikácia prostredníctvom tradičných kanálov (telefón, e-mail) až po sociálne siete (Facebook, Twitter). Maximalizácia zákazníckej skúsenosti. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).

Experience cloud

Vytváranie a správa komunít pre vašich zákazníkov a spoluprácu vašich zamestnancov. Zjednotenie a koordinácia aktivít predajcov, partnerov a distribútorov. Komunikačná platforma pre vašich zákazníkov. Zdieľajte nadšenie zákazníkov pre rast vašej značky či produktu. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).

Sales cloud

Podpora predajných aktivít pre B2B a B2C. Komplexná a prehľadná správa zákazníkov. Automatizácia predajných a schvaľovacích procesov. Jednoduché sledovanie príležitostí vďaka dátam umiestnených na jednom mieste. Prehľad o produktivite predaja pomocou nástrojov pre reporting. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).

Marketing cloud

Doručí vhodnú správu, v správnom čase, najlepším spôsobom te správnej osobe. Ponúka prepojenie interakcií vašich zákazníkov z rôznych komunikačných kanálov a zariadení. Segmentácia a cielenie marketingových kampaní na základe zákazníckych dát a ich správania. Integrácia dát v reálnom čase. Vizualizácia správania sa zákazníka na všetkých kanáloch. Vyhodnotenie marketingových kampaní k optimalizácii firemnej stratégie. Integrované komunikačné nástroje (Chatter, e-mail, kalendár).

Kľúčové výhody sales platformy

Silná globálna komunita

Na čom si Salesforce veľmi zakladá je silná komunitná sieť, ktorá zdieľa jednotlivé tipy, triky aj samotné návrhy riešení v rámci jednotlivých oblastí.

Trailhead learning platforma

Salesforce kladie dôraz na vzdelávanie a na tento účel slúži platforma Trailhead, kde je možné nájsť kurzy, ktoré zahŕňajú nielen na technické, ale aj biznis vedomosti vo všetkých oblastiach.

Rozšíriteľnosť o aplikácie tretích strán

Salesforce ako jeden z prvých prišiel s internetovým obchodom, kde si každý môže nájsť aplikácie tretích strán, ktoré rozširujú alebo dopĺňajú funkcionalitu riešení.

Programovateľná platforma

Salesforce nie je len o štandardných funkcionalitách, ale i možnosti rozšíriť Vaše riešenia o procesy, funkcionality a front-end komponenty podľa vašich jedinečných potrieb.

Natívna integrácia – Outlook, Gmail a ďalšie

Prepojenie s poskytovateľmi e-mailových služieb je základnou súčasťou vrátane obojsmernej synchronizácie e-mailov a kontaktov.

Rýchle a jednoduché zmeny

Zmeny v zobrazení, procesoch či atribútoch sú rýchle a jednoduché vďaka unikátnemu administratívnemu prostrediu.

Responzívna webová aplikácia

Pri akejkoľvek činnosti je zabezpečená maximálna užívateľská skúsenosť vďaka modernej webovej aplikácii pripravenej na používanie aj v mobilných zariadeniach.

Bezpečnosť a prístupy

Bezpečnosť celého systému je zaručená zohľadnením súčasných bezpečnostných a technologických trendov. Samozrejmosťou je intuitívna správa oprávnení k samotným dátam.

Mobilné aplikácie

Nie je potrebné nič vyvíjať. V krátkom čase môžete pracovať so Salesforce priamo z vášho mobilu pomocou ľahko konfigurovateľnej natívnej mobilnej aplikácie na všetkých súčasných mobilných platformách.

Reporty a dashboardy

Salesforce umožňuje vytvárať sady interaktívnych reportov a dashboardov, ktoré dokážu pokryť väčšinu vašich požiadaviek.

Automatizácia procesov

Podľa našich skúseností je možné väčšinu procesov automatizovať a v rámci riešení na platforme Salesforce je toto možné s mnohými štandardnými funkcionalitami.

Case studies

Případové studie
Nahradenie CMS za Salesforce Marketing Cloud v Equa bank

Equa bank ponúka služby osobného aj firemného bankovníctva pre cca 450 000 klientov v Českej republike. K týmto službám patria bežné a sporiace účty, viacmenové platobné karty, hypotéky, termínované vklady, spotrebiteľské úvery, poistenie a podnikateľské úvery. Aktuálne má v ČR viac ako 50 obchodných miest. Equa bank si v roku 2020 vybrala Enehano Solutions pre úplné nahradenie súčasného CMS za Salesforce Marketing Cloud.

Přečíst Case Study
Zlepšenie a rozvoj služieb v Zonky pomocou Salesforce

Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, ktorá poskytuje online pôžičky medzi ľuďmi. Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by pomohol riadiť rozvoj kombinácií vlastných skúseností s ďalšími nástrojmi Salesforce.

Přečíst Case Study
Ako sme za dva mesiace spustili Sales Cloud pre Kiwi.com?

Kiwi.com je jednou z najrýchlejšie rastúcich technologických spoločností na svete a jej úlohou je revolúcia v cestovnom ruchu. Vďaka unikátnej technológii Virtual Interlining je Kiwi.com schopná získať cestovateľov z akéhokoľvek miesta A do ktoréhokoľvek bodu B na svete za najlepšiu možnú cenu.

Přečíst Case Study
Čo priniesla implementácia Salesforce CRM v ČSOB Poisťovni?

ČSOB Poisťovňa je univerzálna poisťovňa, ktorá ponúka ucelené poisťovacie služby životného i neživotného poistenia občanom a živnostníkom, rovnako ako malým a stredným podnikom aj veľkým korporáciám. V roku 2018 sa manažment ČSOB Poisťovne rozhodol významne posilniť výkon svojej predajnej siete a ponúknuť sprostredkovateľom moderný nástroj Salesforce a jeho funkcie.

Přečíst Case Study

Zaujali vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Novinky

NEJNOVĚŠÍ ČLÁNKY
Slovenský Slovnaft inšpiruje svojím prístupom ku digitalizácií celú skupinu MOL

Niektoré zmeny prichádzajú veľmi pozvoľna. Potrebujú svoj čas zrenia. Aké to je čakať desať rokov na CRM riešenie? Na treťom ročníku Digital Transformation Summitu sme privítali Ľuboša Dinku, obchodného riaditeľa a Juraja Knapa, vedúceho oddelenia zákazníckeho servisu, ktorí k nám prišli zo slovenského Slovnaftu. V rámci rozhovoru, ktorý s nimi viedol Eduard Gers, Business Development Manager v Enehano Solutions, sa otvorene zverili s tým, ako nahradili Excel novým CRM, poradili, ako úspešne zvládnuť adopciu Salesforce platformy a či sa rozhodli pre štandardné riešenie alebo sa priklonili k úprave systému na mieru.

Přečíst celý článek
Firmy môžu zvíťaziť nad infláciou, ak znížia náklady a budú digitalizovať

Inflácia z mesiaca na mesiac rastie a s ňou aj ceny a náklady na prevádzky firiem. Podľa údajov portálu Trading Economics, s infláciou na úrovni 12,6 % patríme ku krajinám s najhoršími číslami spomedzi krajín v EÚ. Aby firmy vyviazli z tejto situácie s čo najmenšími stratami, musia znižovať prevádzkové náklady a optimalizovať procesy. Podľa spoločnosti Enehano je jednou z ciest aj digitalizácia. V tej sme však tiež na chvoste Únie. Ak v tejto oblasti Slovensko nepridá, firmy môžu podľa odborníkov na digitalizáciu stratiť konkurencieschopnosť nielen z hľadiska flexibility, ale aj cenotvorby a výšky prevádzkových nákladov.

Přečíst celý článek
Státisíce Slovákov nepoužívajú internet. Digitálna chudoba môže byť prekážkou aj pre slovenské firmy

V čase, keď digitalizácia vládne svetu, stojí 110-tisíc Slovákov na hranici digitálnej chudoby. Medzi skupiny obyvateľov, ktoré majú najviac sťažený prístup k online službám, patria podľa najnovších dát Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie seniori a nízkopríjmové domácnosti s deťmi. Internet navyše vôbec nevyužíva až 330-tisíc ľudí spod Tatier. Aj to je jedna z vecí, ktorá môže byť podľa odborníkov zo spoločnosti Enehano prekážkou, pre ktorú slovenské firmy nenapredujú v digitalizácii tak rýchlo ako vyspelé západné krajiny.

Přečíst celý článek