Pricefx je technologická firma, ktorá zákazníkom poskytuje platformu založenú na SaaS pre riadenie a optimalizáciu cien a riešenieCPQ (Configure-Price-Quote). Spoločnosť má pobočky v regiónoch EMEA, Severná Amerika a Austrália a zamestnáva vyše 400 zamestnancov.
Pricefx spojila sily s Enehanom (osvedčeným partnerom pre Salesforce projekty), ktoré jej pomohlo uskutočniť tieto projekty, dodalo potrebné know-how a kapacitu posilniť interný administratívny tím pre Salesforce.
Pricefx a Enehano sa na zapracovanie požiadaviek na nový Help Desk systém rozhodol použiť Salesforce Service Cloud. Súčasťou riešenia boli tiež zmeny existujúceho portálu pre partnerov a implementácia zákazníckeho portálu s použitím Salesforce Experience Cloud, keďže funkcie musia byť dostupné pre externých partnerov. Na integráciu s Jira a SharePoint boli použité balíky Salesforce App Exchange a MS Power Automate na integráciu s Teams a monitorovacím systémom.
Vylepšenie portálu pre partnerov sa uskutočnilo vo forme tvorby personalizovaných objektov a tokov sprístupnených interným a externým používateľom. Integrácia s Platform Manager (obchod s aplikáciami Pricefx) prebehla cez Salesforce API.
Oba projekty zrealizoval relatívne malý tím (3-4 konzultanti Enehano) a za krátky čas 2,5 mesiaca boli splnené všetkybiznis požiadavky oboch projektov. Vďaka úzkej spolupráci tímov Pricefx a Enehano sa nám podarilo nájsť riešenie všetkých výziev a vytvorilisme riešenie, ktoré spĺňa očakávania.
Pre presun HelpDesk na Salesforce sme sa rozhodli n azáklade vyhodnotenia plusov a mínusov samostatného riešenia na podporu tejto biznis funkcie. Keďže máme všetky údaje o zákazníkoch a ich produktoch v Salesforce, rozhodli sme sa, že najlepšou možnosťou pre násbude použiť Salesforce aj v tejto oblasti. To, že máme HelpDesk na Salesforce, nám zefektívňuje procesy a zároveň máme požadovanú flexibilitu, vďaka ktorej môžeme meniť existujúce procesy a pridať nové servisné procesy a modely. Ešte je priskoro na presný výpočet dopadov, ale už teraz vidíme, že zmena nám zaistila vyššiu efektivitu a máme pozitívnus pätnú väzbu od používateľov.
Pre presun HelpDesk na Salesforce sme sa rozhodli n azáklade vyhodnotenia plusov a mínusov samostatného riešenia na podporu tejto biznis funkcie. Keďže máme všetky údaje o zákazníkoch a ich produktoch v Salesforce, rozhodli sme sa, že najlepšou možnosťou pre násbude použiť Salesforce aj v tejto oblasti. To, že máme HelpDesk na Salesforce, nám zefektívňuje procesy a zároveň máme požadovanú flexibilitu, vďaka ktorej môžeme meniť existujúce procesy a pridať nové servisné procesy a modely. Ešte je priskoro na presný výpočet dopadov, ale už teraz vidíme, že zmena nám zaistila vyššiu efektivitu a máme pozitívnus pätnú väzbu od používateľov.
Equa bank ponúka služby osobného aj firemného bankovníctva pre cca 450 000 klientov v Českej republike. K týmto službám patria bežné a sporiace účty, viacmenové platobné karty, hypotéky, termínované vklady, spotrebiteľské úvery, poistenie a podnikateľské úvery. Aktuálne má v ČR viac ako 50 obchodných miest. Equa bank si v roku 2020 vybrala Enehano Solutions pre úplné nahradenie súčasného CMS za Salesforce Marketing Cloud.
Přečíst Case StudyZonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, ktorá poskytuje online pôžičky medzi ľuďmi. Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by pomohol riadiť rozvoj kombinácií vlastných skúseností s ďalšími nástrojmi Salesforce.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z najrýchlejšie rastúcich technologických spoločností na svete a jej úlohou je revolúcia v cestovnom ruchu. Vďaka unikátnej technológii Virtual Interlining je Kiwi.com schopná získať cestovateľov z akéhokoľvek miesta A do ktoréhokoľvek bodu B na svete za najlepšiu možnú cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Poisťovňa je univerzálna poisťovňa, ktorá ponúka ucelené poisťovacie služby životného i neživotného poistenia občanom a živnostníkom, rovnako ako malým a stredným podnikom aj veľkým korporáciám. V roku 2018 sa manažment ČSOB Poisťovne rozhodol významne posilniť výkon svojej predajnej siete a ponúknuť sprostredkovateľom moderný nástroj Salesforce a jeho funkcie.
Přečíst Case Study