Je to paradox, ale dokonca aj niektoréčeské miliardové firmy s najmodernejšou a technologicky špičkovou výrobou stáleriešia všetok obchod prinajlepšom v Exceli alebo dokonca len s perom apapierom. Chýbajúce vyspelé riešenie pre obchod a jeho prepojenie s ďalšímifiremnými systémami však české firmy vo svete zráža nadol. Znižuje ich konkurencieschopnosťa brzdí expanziu. Aj preto vo výrobnom sektore čoraz viac rezonuje tzv.hyperautomatizácia.
Skupina Heureka Group je poprednou skupinou v oblasti elektronického obchodu a porovnávania cien produktov. S cieľom získať komplexný prehľad o údajoch a zjednotiť informácie sa rozhodla implementovať svoje CRM riešenie v Salesforce v spolupráci so spoločnosťou Enehano. Prečo potrebovali komplexný pohľad na svoju cieľovú skupinu B2B? Pomohlo by riešenie Salesforce aj so zjednotením obchodných procesov v jednotlivých teritóriách? Na aké fázy rozdelili digitálnu transformáciu a prečo?