Napísali o nás: Enehano má novú divíziu pre marketingovú automatizáciu, riadi ju Lysáček

April 13, 2023
March 3, 2023
|
|
3
Minutes

Výrazne rastúci záujem o automatizáciu marketingu primäl spoločnosť Enehano vytvoriť špeciálnu divíziu. Novovzniknutý tím s Jakubom Lysáčkom na čele bude mať za úlohu rozšírenie nástrojov a riešení pre marketingovú automatizáciu do nových segmentov a štandardizáciu cloudových produktov pre potreby marketingu.

Zatiaľčo v minulých rokoch boli prechod do cloudu a automatizácia procesov pomocou Salesforce spájané skôr s obchodom alebo zákazníckym servisom, v roku 2022 došlo v Česku k výraznému oživeniu dopytu po automatizácii marketingu, ktorá neustále rastie. Na túto situáciu reaguje Enehano vytvorením špeciálnej divízie pre oblasť marketingovej automatizácie.

„Z predtým skôr sporadickej alebo doplnkovej aktivity sa stáva riadny trh s veľkým potenciálom. I veľké firmy dnes omnoho častejšie vnímajú obchod, servis a marketing ako prepojené oblasti, a majú záujem o kompletné riešenie zákazníckej 360 postavenej na integrovanej platforme,“ opisuje Jiří Mach, CEO Enehana, a dodáva: „Chceme sa preto tejto oblasti v tomto roku viac venovať a preniesť naše skúsenosti s marketingovou automatizáciou do nových segmentov. Práve za týmto účelom sme vytvorili niekoľkočlenný tím zložený z konzultantov a ľudí zodpovedných za dodávku marketingových projektov.“

Od bánk k telcu i výrobe

Enehano sa venuje marketingovej automatizácii už niekoľko rokov. Najviac skúseností má v oblasti financií, kde pomáhalo s transformáciou či automatizáciou marketingu napríklad Českej sporiteľni, Equa banke alebo Zonky. Bohaté skúsenosti chce pomocou nového tímu využiť aj v nových segmentoch, ktoré sa začínajú o marketingovú automatizáciu viac zaujímať práve teraz.

„Zefektívnenie lead managementu, zvýšenie angažovanosti klientov alebo zníženie nákladov súvisiacich s exekúciou marketingovej komunikácie. To všetko sú ciele, ktoré zaznievajú z firiem čím ďalej tým naliehavejšie a kvôli ktorým sa marketingová automatizácia dostáva do popredia,“ hovorí Jakub Lysáček, Head of Marketing Automation v Enehane.

Vedľa finančného sektoru sa aktuálne o marketingovú automatizáciu najviac zaujímajú firmy zo segmentov automotive, telco a utility, high tech a takisto manufacturing. „Na západe je Salesforce výrazne rozšírenejší napríklad aj v e-commerce, zatiaľčo v Česku ešte prakticky vôbec. Obzvlášť pre veľké alebo rýchlo rastúce e-shopy dáva pritom jeho využitie veľký zmysel. A to platí i o e-commerce projektoch s ambíciou predávať na zahraničné trhy,“ hovorí Lysáček.

Jednou z úloh nového tímu bude taktiež scelenie a štandardizovanie ponuky produktov pre marketingovú automatizáciu, do ktorej sa radí nielen niekoľko modulov z rodiny Marketing Cloud, ale aj celkom nové riešenia pre automatizáciu e-mailingu pre zákazníkov operatívneho CRM Salesforce. Vďaka tomu bude ponuka prehľadnejšia a zrozumiteľnejšia pre firmy z rôznych segmentov.  

„Náš tím je z veľkej časti postavený na konzultantoch, ktorí dokážu analyzovať situáciu a odporučiť to najlepšie riešenie pre danú firmu. Nad rámec implementácie dokážeme klientom pomôcť s nastavením stratégie, procesov, zavedením vhodných metrík alebo s celkovou adaptáciou, čo je i jeden z dôvodov, prečo si nás klienti vyberajú miesto iných partnerov, ktorí sa často venujú hlavne technickej implementácii,“ dodáva Lysáček.

Zverejnené: KPC Group, Marketing&Media, MediaGuru

Zaujali vás naše služby?

Kontaktujte nás
Thanks for your email! We’ll get back to you ASAP.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Nejnovější článek