Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Napísali o nás: Banky vo svete čoraz viac preferujú cloud, finančné inštitúcie na Slovensku sú stále skôr konzervatívne

Bez cloudu sa slovenské firmy v budúcnosti zrejme nezaobídu, bankový sektor nevynímajúc. Na čoraz väčšie využívanie cloud computingu v priemysle i službách tlačí aj Európska komisia. V západnej Európe aj v Amerike sa do cloudu presúva drvivá väčšina bánk. Cloudovým riešeniam sa otvárajú čoraz viac aj české finančné inštitúcie. Banky na Slovensku sú napriek tomu stále pomerne opatrné. Podľa spoločnosti Enehano však nie je dôvod na obavy, naopak, cloud im môže pomôcť napríklad zefektívniť procesy, ale aj včas odhaliť podvody. Naopak, príliš dlhé váhanie so zavedením cloudových riešení môže banky obrať o konkurenčnú výhodu aj o flexibilitu.

Európe chýba čoraz viac IT špecialistov. Riešením bude využívanie low-code softvérových riešení

Digitálna transformácia je najvychytenejším data-trendom súčasnosti. Integrácia digitálnych technológií do všetkých oblastí podnikania totiž zásadným spôsobom mení spôsob fungovania firiem a prináša extra hodnotu zákazníkom. Kto rýchlejšie transformuje, má pred konkurenciou náskok. O tom, ako sú slovenské firmy na túto výzvu pripravené a aké trendy v oblasti automatizácie obchodu, marketingu, back-officu alebo starostlivosti o klientov aktuálne rezonujú v Európe, diskutovali odborníci na Digital Transformation Summit (DTS) 2022 .

Digital Transformation Summit ukáže nové možnosti automatizácie a digitálnej transformácie firiem

Digitálnu transformáciu začali v poslednom roku intenzívne riešiť aj firmy, ktorých sa predtým prakticky netýkala. Celé odvetvie niekoľkonásobne vyrástlo, rýchlo sa posúva a vyvíja.
3. ročník Digital Transformation Summitu preto už za mesiac prinesie najnovšie skúsenosti a inšpiráciu od českých lídrov v automatizácii a digitalizácii firemných procesov, obchodu či marketingu, rovnako ako pohľad a novinky priamo od Salesforce, celosvetovo najinteligentnejšieho systému riadenia vzťahov so zákazníkmi.

Ako na úpešnú digitálnu transformáciu a nasadenie Salesforce vo veľkej spoločnosti

Pozvanie na druhý Digital Transformation Summit, ktorý Enehano usporiadalo 13. mája 2021, prijal Pavel Kottink, IT riaditeľ ČSOB Stavební spořitelny (predtým ČMSS). V rozhovore s Jirkom Machom prezradil, čo všetko zahŕňala implementácia nového CRM pre takmer 2000 užívateľov a aké výzvy bolo treba zdolať v jednotlivých fázach zavádzania.

Klienti povedali, čo im na bankách najviac prekáža

Za posledný rok urobilo množstvo firiem veľký pokrok v digitalizácii a automatizácii svojich služieb, napriek tomu má väčšina z nich v tejto oblasti rezervy, ktoré majú negatívny vplyv na ich zákazníkov. Z negatívnych dôsledkov zanedbanej digitalizácie alebo automatizácie ľuďom najviac prekážajú poplatky za prevod medzi účtami, spamové e-maily, zbytočné návštevy pobočiek a poplatky pri platbách kartou. Vyplýva to z čerstvého prieskumu, ktorý sme pripravili spoločne s Intensity.

Ako riadiť komunikáciu so zákazníkom, keď s ním komunikujeme cez mnohé rôzne kanály a z mnohých back office tímov?

Jedným z najčastejších problémov dnešnej modernej a rýchlej doby je riadenie komunikácie so zákazníkom. V utility a telco segmentoch stále zaznamenávame veľké investície do IT riešení. Nemusíme sa báť, že by im chýbali nástroje na komunikáciu so zákazníkmi. No fakt, že náš systém takú funkcionalitu má, vôbec nie je záruka, že ju dokážeme správne používať s ohľadom na našich zákazníkov.