Financie
Finančné služby sú postavené na vzťahoch s klientmi, a preto firmy potrebujú riešenia pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. Zjednoťte svoje tímy pomocou Salesforce Customer 360.
Prečo nás klienti najčastejšie kontaktujú?
Majú nevyhovujúce legacy riešenie.
Potrebujú pomôcť s prechodom na modernú cloudovú platformu a produktmi Salesforce.
Ich marketing, obchod a servis je roztrieštený do viacerých systémov.
Dochádza u nich k „big bang“ či postupnej adopcii. Chcú prepojiť sales, service a marketing na jednom mieste.
Preferencia lokálneho Salesforce partnera.
Salesforce implementujú na základe rozhodnutia materskej spoločnosti a chcú lokálneho partnera, ktorý pozná tunajšie pomery a zaistí hladkú adopciu Salesforce.
Len 33 % klientov verí, že im banky poskytujú najvýhodnejšie produkty
Len 10 % CEO finančných inštitúcií považuje svoju spoločnosť za inovatívneho lídra
73 % mileniálov by radšej využívalo bankové služby od spoločností Google, Apple alebo Amazon
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Zonky
„Teraz cítim istotu, že máme pomoc, ktorú sme potrebovali, aby sme videli náš biznis rásť podľa plánu.“

Filip Paseka
CRM SYSTEM LEADER
Equa bank
„Vzhľadom na to, kam sme náš marketing posunuli a aký potenciál Marketing Cloud v sebe má, tak musím povedať, že by sme sa po všetkých skúsenostiach opäť rozhodli pre implementáciu Marketing Cloudu.“

Ondřej Ševeček
Head of CRM
Zonky
„Tím Enehano nám pomohol vytvoriť riešenia šité na mieru pre používanie Community Cloudu, vrátane prepojenia na Service a Marketing Cloud.“

Filip Paseka
CRM SYSTEM LEADER
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA






Benefity, ktoré digitálna transformácia vo financiách prináša
Znížite Time to Market
Vhodne zvolená kombinácia technológií a správne postavené procesy vám umožňujú rýchle dodanie čiastkových zmien ku koncovému zákazníkovi.
Zefektívnite procesy
Zlepšite procesy vďaka optimalizácii procesov. Ušetrite čas, ľudské vstupy, znížte chybovosť a zvýšte kapacitu pomocou technológií.
Zmenšíte Total Cost of Ownership
Ak je digitálna transformácia a implementácia nových systémov uskutočnená správne, znížite v strednodobom horizonte celkové náklady, ktoré vyplývajú zo starších alebo nevyhovujúcich systémov.
Zvýšite zákaznícku spokojnosť
Znížte chybovosť a identifikujte trecie plochy včas. Vďaka personalizácii a individuálnym interakciám zákazník cíti, že dostáva kvalitnú službu.
Nezaostanete za konkurenciou
Nebuďte pozadu. Digitalizácia je najväčší súčasný trend. Kto chvíľu stál, stojí opodiaľ.
Robíte rozhodnutia založené na dátach
Naozaj digitalizovaný proces je merateľný a vy tak môžete robiť kvalifikované data-driven rozhodnutia, ktoré sa dajú ďalej vylepšovať.
Zvýšite výnosy
Využite potenciál, zvýšte konverziu leadov a tým aj objemy predaja.
Obmedzte odchod zákazníkov
Vďaka dobrej starostlivosti o zákazníkov, včasnej identifikácii problémov a ich proaktívnym riešeniam zvýšite spokojnosť a znížite odchodovosť.
Zlepšíte zákaznícku starostlivosť
Zlepšovať zákaznícku starostlivosť stojí menej než ju napravovať. Spokojný zákazník vás ďalej odporučí a možno aj verejne pozitívne ohodnotí.
Čo by Vás mohlo zaujímať?
Aké sú dnes trendy vo finančnom sektore?
Najintenzívnejšie sa teraz derie na svetlo praktická aplikácia AI – či už prediktívna alebo generatívna. Budúcnosť vidíme najmä v asistívnej AI (co-pilot), kedy stroj spolupracuje s človekom, robí mu asistenta a komunikuje s ním ľudsky prirodzenou formou. To nesmierne zvyšuje efektivitu a znižuje chybovosť. Môžete sa tak sústrediť na činnosti s väčšou pridanou hodnotou.
Aký má digitálna transformácia vplyv na spôsob riadenia ľudí? Ako sa spôsob riadenia premieňa, ak vôbec?
Nielen u nás vo firme, ale aj u našich zákazníkov už dlhší čas sledujeme, ako sa spolu s digitálnou transformáciou firmy adaptujú na nové spôsoby riadenia. Aj viaceré veľké organizácie zmenili svoju organizačnú štruktúru a spôsob riadenia – používajú agilné metódy a niektoré kompetencie sa presúvajú od manažmentu na podriadených.
Akým spôsobom ovplyvňuje digitálna transformácia miesto práce?
Veľa pozícií nemusí nutne dochádzať do kancelárie na každodennej báze, k čomu prispela pandémia COVID-19. Došlo tak k posunu do hybridného režimu. Taktiež pozície pracujúce s koncovými zákazníkmi nie sú nevyhnutne viazané na pobočky a obchodné miesta.
Ako s nami prebieha spolupráca?
Správne nastavené procesy sú alfou a omegou ďalšieho rastu
V oblasti financií najčastejšie implementujeme tieto produkty
Zoznámte sa s naším špecializovaným tímom

Lukáš Andres
Senior Business Analyst

Petr Mudroch
Senior Business Consultant
Konzultácia s obchodníkom
Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o našom prístupe k projektom.

Jaroslav Havrda
CSO