Telekomunikácie
Digitalizujte a automatizujte procesy, a to vrátane self-care zákazníckych portálov. Využite moderné kanály pre personalizovanú komunikáciu so zákazníkmi.
Prečo nás klienti najčastejšie kontaktujú?
Chcú zlepšiť Time to Market implementáciu produktov a propozícií.
To riešime pomocou štandardizovaného industry-specific produktového katalógu a CPQ modulu, teda configure, price, quote.
Vyžadujú personalizovanú marketingovú komunikáciu pre B2B segment.
Spoločne s implementáciou Salesforce Communication Cloudu pripravíme aj implementáciu Salesforce Marketing Cloudu.
Chystajú prechod CRM na Cloud vrátane CTI riešenia.
V tomto prípade klientom poslúži riadenie omnichannel komunikácie priamo v Salesforce a pripravené konektory na mnoho typov ústrední ako sú Genesys, Amazon, Vonage či Cisco.
Urýchlite implementáciu nových biznis požiadaviek o 30 až 80 %
Čas od vytvorenia ponuky po dokončenie objednávky skrátite o 54 %
Čas potrebný na spracovanie objednávky skrátite o 70%
T-Mobile
„S kampaňou omnichannel spravujeme lepšie vzťahy s klientmi a presnejší obsah ponúk.“

František Trachta
VEDÚCÍ OBCHODNEJ INTELIGENCIE & BIGDATA V T-MOBILE
T-Mobile
„S kampaňou omnichannel spravujeme lepšie vzťahy s klientmi a presnejší obsah ponúk.“

František Trachta
VEDÚCÍ OBCHODNEJ INTELIGENCIE & BIGDATA V T-MOBILE






Benefity, ktoré digitálna transformácia v telekomunikáciách prináša
Znížite Time to Market
Dátový model je obohatený o objekty typické pre Telco prostredie. Všetko pre podporu Sales, Service a Marketing procesov už máte pripravené.
Využite AI a analytické nástroje
Stavte na prediktívne modelovanie a personifikované ponuky. Navýšite tým hodnotu zákazníka, vzrastie spokojnosť a zvýši sa retencia.
Zmenšite náklady na implementáciu a rozvoj
To zaručuje využitie štandardizovaného riešenia a možnosť ďalšieho rozvoja. Očakávajte pravidelné upgrady CRM o nové funkcionality bez navýšenia nákladov na licencie.
Riaďte objednávky
Automatizujte procesy od vytvorenia ponuky až po kompletné spracovanie objednávky.
Prepojte CRM a marketing
Riaďte marketingovú komunikáciu formou personifikovaných Customer Journey s využitím real time dát aj objektov z CRM.
Spravujte Omnichannel komunikáciu
Využite komplexné riešenie pre agentov kontaktných centier, ich supervízorov a team leaderov priamo v Communication Cloude.
Stavte na Experience Cloud
Implementácia Portálu pre zákazníkov aj partnerov bez vynakladania prostriedkov na integráciu. Využite objekty Communication Cloudu bez nutnosti ich reimplementácie.
Minimalizujte náklady na integráciu
Využite Mulesoft Direct pre integráciu Communication Cloudu do vášho prostredia.
Digitalizujte internú komunikáciu
Komunikujte interne priamo v prostredí Salesforce Communication Cloudu pomocou zabudovaného Chat riešenia. Alebo využite riešenie Slack. V oboch prípadoch môžete do komunikácie vložiť prolink na diskutované CRM objekty.
Veďte servisných pracovníkov
Implementácia Field Service Cloudu umožňuje riadenie jednotlivých servisných tímov, a to priamo v reálnom čase. Pracovníci v teréne môžu k Field Service Cloudu pristupovať z tabletov alebo mobilných aplikácií.
Čo by vás mohlo zaujímať?
Má Salesforce pripravené riešenie špecifické pre telco industry?
Salesforce Communication Cloud má telco špecifický dátový model, pripravenú knižnicu procesov (vrátane Contract lifecycle management0, produktový katalóg, CPQ a Order Management moduly.
Je CRM riešenie pripravené na rozšírenie o ďalšie funkcionality?
Salesforce ekosystém disponuje širokou škálou cloud nástrojov. Z tých najdôležitejších sú to Marketing Cloud, Field Service, Service Voice Cloud, Experience Cloud a integračná platforma Mulesoft.
Má Enehano skúsenosti z telco sektora?
V Enehane sme sa podieľali na implementáciách komplexných Salesforce riešení v T-Mobile a T-Systems v Českej republike.
Enehano sa podieľa len na implementácií Salesforce technológií alebo je pripravené aj na business konzultácie a analýzy?
Pred každým väčším infraštruktúrnym projektom vám odporúčame najprv pripraviť Business Blueprint. S tým vám pomôže tím telco špecialistov s dlhodobou skúsenosťou v tomto odbore.
Pre aké zákaznícke segmenty je Salesforce riešenie vhodné?
Salesforce riešenie je kompletne pripravené pre pre-paid zákazníkov, pre zákazníkov s B2C zmluvou aj pre B2B zákazníkov vrátane veľkých korporácií a holdingov.
Ako s nami prebieha spolupráca?
Správne nastavené procesy sú alfou a omegou ďalšieho rastu
V oblasti telekomunikácií najčastejšie implementujeme tieto produkty
Zoznámte sa s naším špecializovaným tímom

Maroš Sitko
Senior Solution Architect

Jaroslav Luc
Senior Business Consultant
Konzultácia s obchodníkom
Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o našom prístupe k projektom.

Jaroslav Havrda
CSO