Majte plánovanie a realizáciu servisu pod kontrolou vďaka plne digitalizovanému procesu od prijatia požiadavky až po uzavretie servisného zásahu.
Evidenčný model vám pomôže urýchliť proces spracovania prípadov, či už ide o nový servis alebo vybavenie reklamácie.
Majte prehľad o zákazníkoch a kontaktoch vrátane naplánovaných udalostí a kompletnej histórie interakcií.
Unikátna konzola dispečera vám poskytuje komplexný prehľad nad servisným plánom.
Vďaka evidencii a správe kontraktov už nemusíte zdĺhavo hľadať zmluvy. Vytvárajte na ich základe série preventívnych servisov.
Využite priestor na ukladanie a zdieľanie súborov a majte o nich prehľad v reálnom čase.
Ušetrite technikom čas v mieste zásahu. Už nemusíte presúvať dokumenty o servise naspäť na centrálu.
Vďaka implementácii riešení máte vždy prehľad o aktuálnych kapacitách technikov, ich zručnostiach a pláne trás.
Sledujte v reálnom čase, kde je aktuálne konkrétny technik, aký materiál na zákazke spotreboval a či všetko prebehlo v poriadku.
Key Account Manager
Václavské nám. 837/11
+420 730 635 095
IČO 05177472
DIČ: CZ05177472
Cyrilská 7
+420 728 941 905
Prievozská 6A
+421 918 906 959
Tajovského 2
+421 918 906 959
© 2024 Enehano | Člen skupiny Synequs | Všetky práva vyhradené.
Na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení používame technológie, ako sú súbory cookie. Robíme to, aby sme zlepšili zážitok z prehliadania a zobrazovali personalizované reklamy. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prechádzaní alebo jedinečné ID na tomto webe. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.