
Communication Cloud
Zvýšte zákaznícku spokojnosť a zaistite klientom personalizovaný servis naprieč všetkými kanálmi z akéhokoľvek zariadenia.
Dôvody, prečo nasadiť Communication Cloud, hovoria jasne
Ponuku pripravíte o 54 % rýchlejšie
Čas vybavenia objednávky znížite až o 70 %
Ušetríte 30 až 80 % času pri realizácii nových produktov a funkcionalít
Benefity, ktoré vám Communication Cloud prinesie
Zrýchlite implementáciu nových služieb
Vďaka Enterprise Produkt Catalog a jeho jednoduchým nastaveniam ľahšie rozvíjate existujúce ponuky.
Tvorte ponuky v CPQ – Configure, Price, Quote
Umožnite všetkým obchodným kanálom pripravovať personalizované ponuky pre B2B zákazníkov. Vďaka využitiu automatickej kontroly Eligibility a Compatibility ponúkaných produktov a ich parametrov znížite chybovosť.
Využite natívny B2C a B2B Order Management
Sledujte priebeh Order Fulfillment v reálnom čase a zároveň znížte počet nedokončených objednávok. Využite jednoduchosť nastavenia Order Managementu pre zníženie Time-to-Market potrebného na prípravu nových produktov a propozícií.
Digitalizujte procesy
Digitalizujte vaše procesy s využitím prednastavených a jednoducho upraviteľných procesov. Business Rules Engine využite pre nastavenie pravidiel. S využitím pripravených šablón digitalizujte svoje dokumenty.
Omnichannel služby Telco zákazníkom
Využite moduly pre obchodníkov a zákaznícku podporu. Automatizujte zložité B2B transakcie cez predkonfigurované modely, procesy a šablóny. Unifikujte procesy všetkých kontaktných kanálov a na nich zaistite rovnakú zákaznícku skúsenosť.
Ako s nami prebieha spolupráca?
Communication Cloud najčastejšie implementujeme v oblastiach
Správne nastavené procesy sú alfou a omegou ďalšieho rastu
Na čo sa nás často pýtate?
Čím sa odlišuje Communication Cloud od bežne využívaných Sales a Service Cloudov?
Communication Cloud je rozšírením Sales a Service Cloudov. Obsahuje teda všetky funkcionality spomenutých cloudov a navyše prináša tri základné doplnky: produktový katalóg, CPQ funkcionality (configure, price, quote) a zaistenie kompletného procesu riadenia objednávok (Order Management).
Aké sú najväčšie benefity Communication Cloudu z pohľadu biznisu?
Najväčším benefitom je flexibilita a z nej vyplývajúci Time to Market pre nasadenie nových produktov a propozícií.
Je nutné implementovať Communication Cloud ako celok?
Implementáciu je možné rozdeliť do menších častí definovaných podľa potrieb a situácie zákazníka. Jednou z možností rozloženia implementácie do viacerých releasov je rozdelenie zákazníckej bázy podľa klientom využívanej segmentácie (napr. B2C a B2B segmenty).
Je Communication Cloud vhodný pre riadenie marketingovej komunikácie?
Len veľmi obmedzene. Z Communication Cloudu môžete posielať základnú komunikáciu vo veľmi obmedzenej miere. Pre marketingovú komunikáciu odporúčame implementovať Salesforce Marketing Cloud, ktorý má na Communication Cloud pripravenú integráciu.
Kde budú uložené dáta našich zákazníkov?
Dáta zákazníkov zostávajú na území EÚ, najčastejšie sa používa dátové centrum vo Frankfurte.
Konzultácia s obchodníkom
Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o našom prístupe k projektom.

Jaroslav Havrda
CSO