Enehano Collections
Spravujte pohľadávky efektívne pomocou služby navrhnutej na platforme Salesforce. Využite flexibilné riešenie založené na cloude, ktoré poskytuje personalizované zapojenie v priebehu celého procesu a naprieč všetkými kanálmi.
Dôvody, prečo nasadiť Collections by Enehano, hovoria jasne
Maximálna flexibilita a škálovateľnosť vďaka technológii Salesforce
Bez kódovania navrhnete dátový model, komunikačnú stratégiu, automatizujete procesy až po tvorbu používateľského rozhrania
Dáta sú bezpečne uložené v dátových centrách Salesforce. Dodržanie zákonov v oblasti GDPR je samozrejmosťou
Benefity, ktoré vám Collections prinesie
Návrh, realizácia a monitorovanie stratégie
Jednoducho definujte vymáhacie stratégie pomocou nástroja drag & drop.
Viackanálové riešenie
Pripravte komunikačný plán, ktorá zahŕňa všetky potrebné kanály.
Automatizácia procesov a pracovných postupov
Nastavte procesy pre správu pohľadávok a automatizujte pracovné postupy.
Konfigurovateľné užívateľské rozhranie
Prispôsobte užívateľské rozhranie potrebám členov tímu. Jeho tvorba je otázkou niekoľkých klikov.
Jeden systém pre zaistenie celého procesu zberu
Využite Collections by Enehano pre všetky fázy správy pohľadávok – od „pre-collections“ po „legal collections“.
Prispôsobenie sa rýchlo sa meniacemu prostrediu
Správa pohľadávok dnes vyžaduje riešenie, ktoré je škálovateľné a vyvážené, aby zaistilo efektívnejšie reakcie na nové výzvy.
Škálovateľnosť a flexibilita
Systém správy pohľadávok porastie s vami aj bez nutnosti dodatočných finančných prostriedkov, čím sa výrazne zvyšuje návratnosť pôvodnej investície.
Konfigurovateľnosť a prispôsobenie
Pridávajte nové a upravujte aktuálne funkcie bez nutnosti zapojenia IT špecialistov. Budete menej závislí na interných aj externých zdrojoch.
Ako s nami prebieha spolupráca?
Collections najčastejšie využijete v týchto procesoch
Collections najčastejšie implementujeme v oblastiach
Na čo sa nás často pýtate?
Pre akú spoločnosť je riešenie Collections by Enehano vhodné?
Odporúčame využiť toto riešenie vo firmách s väčším počtom nesplatených pohľadávok, s požiadavkou na vysokú automatizáciu procesov a využitím rôznych komunikačných nástrojov. Ide najmä o banky, poisťovne, telekomunikačných operátorov a poskytovateľov služieb.
Ako dlho trvá implementácia riešenia?
Dĺžka implementácie závisí od zložitosti procesu, ktorý zákazník potrebuje pomocou nášho riešenia zvládnuť, a na hĺbke integrácie do ďalších IT systémov, ktoré zákazník používa. Môže to byť od 3 mesiacov pri jednoduchých procesoch a integráciách, až po niekoľkomesačný projekt, ktorý je zvyčajne rozdelený na etapy.
Aká je cena vášho riešenia?
Cena riešenia závisí od jeho komplexnosti a je s každým zákazníkom dohodnutá individuálne pred začatím projektu. Radi s vami preberieme vaše potreby a pripravíme ponuku, ktorá ich bude reflektovať.
Konzultácia s obchodníkom
Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o našom prístupe k projektom.

Jaroslav Havrda
CSO