Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Enehano Collections
Enehano Collections

Enehano Collections

Spravujte pohľadávky efektívne pomocou služby navrhnutej na platforme Salesforce. Využite flexibilné riešenie založené na cloude, ktoré poskytuje personalizované zapojenie v priebehu celého procesu a naprieč všetkými kanálmi.

Dôvody, prečo nasadiť Collections by Enehano, hovoria jasne

Maximálna flexibilita a škálovateľnosť vďaka technológii Salesforce

Bez kódovania navrhnete dátový model, komunikačnú stratégiu, automatizujete procesy až po tvorbu používateľského rozhrania

Dáta sú bezpečne uložené v dátových centrách Salesforce. Dodržanie zákonov v oblasti GDPR je samozrejmosťou

Benefity, ktoré vám Collections prinesie

Návrh, realizácia a monitorovanie stratégie

Jednoducho definujte vymáhacie stratégie pomocou nástroja drag & drop.

Viackanálové riešenie

Pripravte komunikačný plán, ktorá zahŕňa všetky potrebné kanály.

Automatizácia procesov a pracovných postupov

Nastavte procesy pre správu pohľadávok a automatizujte pracovné postupy.

Konfigurovateľné užívateľské rozhranie

Prispôsobte užívateľské rozhranie potrebám členov tímu. Jeho tvorba je otázkou niekoľkých klikov.

Jeden systém pre zaistenie celého procesu zberu

Využite Collections by Enehano pre všetky fázy správy pohľadávok – od „pre-collections“ po „legal collections“.

Prispôsobenie sa rýchlo sa meniacemu prostrediu

Správa pohľadávok dnes vyžaduje riešenie, ktoré je škálovateľné a vyvážené, aby zaistilo efektívnejšie reakcie na nové výzvy.

Škálovateľnosť a flexibilita

Systém správy pohľadávok porastie s vami aj bez nutnosti dodatočných finančných prostriedkov, čím sa výrazne zvyšuje návratnosť pôvodnej investície.

Konfigurovateľnosť a prispôsobenie

Pridávajte nové a upravujte aktuálne funkcie bez nutnosti zapojenia IT špecialistov. Budete menej závislí na interných aj externých zdrojoch.

Ako s nami prebieha spolupráca?

Collections najčastejšie implementujeme v oblastiach

Na čo sa nás často pýtate?

Odporúčame využiť toto riešenie vo firmách s väčším počtom nesplatených pohľadávok, s požiadavkou na vysokú automatizáciu procesov a využitím rôznych komunikačných nástrojov. Ide najmä o banky, poisťovne, telekomunikačných operátorov a poskytovateľov služieb.

Dĺžka implementácie závisí od zložitosti procesu, ktorý zákazník potrebuje pomocou nášho riešenia zvládnuť, a na hĺbke integrácie do ďalších IT systémov, ktoré zákazník používa. Môže to byť od 3 mesiacov pri jednoduchých procesoch a integráciách, až po niekoľkomesačný projekt, ktorý je zvyčajne rozdelený na etapy.

Cena riešenia závisí od jeho komplexnosti a je s každým zákazníkom dohodnutá individuálne pred začatím projektu. Radi s vami preberieme vaše potreby a pripravíme ponuku, ktorá ich bude reflektovať.

Konzultácia s obchodníkom

Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o  našom prístupe k projektom.

Zaujíma vás viac informácií z tohto segmentu?

Spájame IT a Business pomocou Salesforce produktov