
Field Service
Získajte komplexný pohľad na riadenie svojich pracovníkov v teréne.
Dôvody, prečo nasadiť Field Service, hovoria jasne
Pokrytie procesu od prijatia požiadavky až po podklady na fakturáciu servisu na jednej platforme
Dispečerská konzola pomáha udržiavať prehľad nad servisnými zásahmi vrátane plánovania a prideľovania servisov
Vďaka plne digitalizovaným podkladom pre realizáciu servisu sa zvyšuje produktivita technikov
Benefity, ktoré vám Field Service prinesie
Zákaznícky servis na vysokej úrovni
Vďaka využitiu FSL môžete poskytovať výnimočné služby zákazníkom, a to vďaka včasným aktualizáciám a proaktívnej komunikácii.
Čas odozvy
Optimalizáciou plánovania a dispečingu sa skráti čas odozvy a zvýši spokojnosť zákazníkov.
Efektivita technikov
Sledujte vyťaženosť technikov pomocou FSL v reálnom čase.
Zákaznícka spokojnosť
Sledujte a merajte spokojnosť zákazníkov podľa zákaziek, technikov a regiónov.
Analytika kľúčových ukazovateľov výkonnosti
Získajte prehľad o prevádzke terénnych služieb vďaka reportovaniu a analýzam. Sledujte pokrok pri dosahovaní cieľov.
Mobilné aplikácie pre technikov v teréne
Majte prehľad kedykoľvek a kdekoľvek. Využite natívnu a plnohodnotnú aplikáciu pre iOS či Android.
Ako s nami prebieha spolupráca?
Správne nastavené procesy sú alfou a omegou ďalšieho rastu
Field Service najčastejšie implementujeme v oblastiach
Na čo sa nás často pýtate?
Čo je to Field Service Lightning?
Field Service Lightning je riešenie pre výrobné, servisné a opravárenské spoločnosti založené na platforme Salesforce. Umožňuje používateľom digitalizovať a automatizovať servisné či reklamné procesy a zefektívniť pracovné postupy.
Pre akú spoločnosť je Salesforce Field Service vhodný?
Toto riešenie odporúčame spoločnostiam, ktoré prijímajú požiadavky prostredníctvom viacerých kanálov alebo majú vlastné kontaktné centrum. FSL je vhodné pre firmy, ktoré majú aspoň 10 servisných technikov.
Kto používa desktop verziu a kto mobilnú aplikáciu?
Desktop verziu systému využíva zvyčajne kontaktné centrum alebo dispečer, ktorý požiadavky prijíma, plánuje a rozdeľuje medzi jednotlivých technikov. Mobilnú aplikáciu využívajú technici v teréne, a to interní aj externí spolupracovníci.
Ako dlho trvá implementácia Salesforce Field Service?
Základné funkcionality pre použitie v procesoch klienta sme schopní nasadiť zvyčajne od 4 do 6 týždňov vrátane preškolenia používateľov.
Konzultácia s obchodníkom
Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o našom prístupe k projektom.

Petr Kampů
Key Account Manager