Digitálnu transformáciu začali v poslednom roku intenzívne riešiť aj firmy, ktorých sa predtým prakticky netýkala. Celé odvetvie niekoľkonásobne vyrástlo, rýchlo sa posúva a vyvíja.
3. ročník Digital Transformation Summitu preto už za mesiac prinesie najnovšie skúsenosti a inšpiráciu od českých lídrov v automatizácii a digitalizácii firemných procesov, obchodu či marketingu, rovnako ako pohľad a novinky priamo od Salesforce, celosvetovo najinteligentnejšieho systému riadenia vzťahov so zákazníkmi.
Srdcom Digital Transformation Summitu (DTS) budú ukážky konkrétnych riešení z praxe na poli digitálnej transformácie a automatizácie. 12. mája sa v Kongresovom centre v Prahe aj online o svoje skúsenosti a praktické ukážky podelí 8 lídrov firiem, ktoré patria k inovátorom na poli digitalizácie a automatizácie.
„Naším cieľom je predovšetkým poskytnúť možnosť priučiť sa niečo konkrétne a praktické od úspešných firiem z rôznych segmentov ekonomiky. A to či už človek pracuje v obchode, marketingu, zákazníckom servise, IT alebo na back office,“
popisuje Jiří Mach, CEO českej technologickej spoločnosti Enehano Solutions, ktorá je hlavným organizátorom DTS.
V hlavnej úlohe inšpirácia
DTS odštartuje Salesforce, ktorý je podľa spoločnosti Gartner dlhodobým celosvetovým lídrom CRM riešení. Hrvoje Supić, regionálny viceprezident Salesforce pre strednú a východnú Európu, predstaví okrem pohľadu Salesforce na digitálnu transformáciu novinky aj najnovšie trendy a tiež porovná stav digitalizácie v Česku a na Slovensku so západnými trendmi.
Ťažiskom celého summitu potom budú hlavne inšpiratívne príbehy firiem a ich prípadové štúdie zamerané na automatizáciu a digitálnu transformáciu. Tajomstvo svojho úspechu poodhalia spoločnosti ako Česká sporiteľňa, Carvago, Moneta, Slovnaft alebo Bobcat.
Účastníci sa od lídrov týchto a ďalších firiem dozvedia napríklad to, ako prebieha transformácia marketingu vo finančnej sfére, ako vďaka automatizácii zvýšiť efektivitu zamestnancov, ako a prečo digitalizovať obchodný proces alebo ako vďaka moderným technológiám zlepšiť spokojnosť zákazníkov.
Návštevníci Kongresového centra sa môžu tešiť aj na tradične živý networking, a odniesť si tak cenné skúsenosti aj kontakty od kolegov z iných firiem i odborov. Celá akcia vyvrcholí panelovou diskusiou, v ktorej budú špičky svojho remesla hľadať odpoveď na otázku, či sú pre transformáciu firiem dôležitejšie technológie alebo ľudia.
.png)
Viac informácií nájdete na webe Digital Transformation Summit.