5 trendov, ktoré vám zaistia spokojných zákazníkov

Až 88 % všetkých transakcií sa realizuje cez mobilný telefón, a to vedie k zamysleniu nad užívateľským rozhraním a zákazníckym servisom. Dochádza k menšiemu využívaniu bankomatov a volaniam na zákaznícke centrá. 70 % klientov vníma banku „len“ ako transakčnú inštitúciu a nemá k nej vybudovaný vzťah. Správanie klientov sa mení a pandémia zmeny len urýchlila.
Zonky

Intenzívny rozvoj digitalizácie a automatizácie interných procesov v Zonky Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by zaistil intenzívnejší rozvoj digitalizácie a automatizácie interných procesov na platforme Salesforce. Zonky v súčasnosti využíva niekoľko produktov Salesforce, najmä Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedným z kľúčových kritérií bolo okrem iného aj to, aby partner zapadol […]
Equa bank

Nahradenie CMS za Salesforce Marketing Cloud v Equa bank Equa bank si v roku 2020 vybrala Enehano Solutions pre úplné nahradenie súčasného CMS za Salesforce Marketing Cloud. Vďaka dlhodobej spolupráci medzi Equa bankou a Enehanom, keď Enehano dodávalo pôvodné CMT (Campaign Management Tool) riešenie, ako vhodný nástupca Unica IBM, UBX a Accoustic sa Equa Bank rozhodla pre Marketing Cloud […]
Zonky

Zlepšenie a rozvoj zákazníckych služieb v Zonky Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, ktorá poskytuje online pôžičky medzi ľuďmi. Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by pomohol riadiť rozvoj kombináciou vlastných skúseností s ďalšími nástrojmi Salesforce. Spoločnosť mala sídlo v Prahe a potrebovala využiť svoj trhový potenciál, zefektívniť CRM systém a využiť svoje hodnoty […]