Michael Hríb: Salesforce Architect, s neustálou snahou o osobný aj profesijný rast

Michael Hríb, náš nový Salesforce Architect, sa s nami podelil o svoju cestu od Java developera až po odborníka na jednu z najvýznamnejších CRM platforiem. V rozhovore sa dozviete, prečo ho Salesforce tak zaujal, čo ho priviedlo do Enehana a aké profesijné ciele si kladie. Zároveň prezradí, ako si rozširuje obzory nielen v IT a čo ho baví vo voľnom čase. Mišo, povieš nám, prečo […]
TS: Majitelia Enehana zakladajú ďalšiu spoločnosť. BeHive Data si posvieti na dátový neporiadok vo firmách

Holding Synequs, za ktorým stoja majitelia spoločnosti Enehano Jiří Mach a Michal Peška, sa rozrastá o ďalšiu firmu. Vznik spoločnosti BeHive Data reaguje na narastajúcu závažnosť dátového neporiadku, s ktorým sa musia spoločnosti a organizácie vyrovnávať. Nová firma sa bude zameriavať na komplexný prístup k dátam, ktorý zahŕňa tvorbu dátovej stratégie, od problematiky prenosu dát až po ich spracovanie a analytiku. Na […]
Design Thinking: Od myšlienky k otestovanému prototypu za 5 dní

Neviete, ako by vo vašej organizácii mohla fungovať nová technológia, o ktorej uvažujete? Potrebujete inovovať už existujúce riešenie? Implementácia nového softvéru často znamená mesiace až roky plánovania a vývoja. Obrovským sklamaním môže byť zistenie, že sme nasadili funkčný softvér, ktorý ale používatelia nechcú alebo nepotrebujú. Našťastie existujú spôsoby, ako sa tomu vyvarovať. A nemusí to trvať dlhé mesiace. […]
Dreamforce 2024: Ako Salesforce mení spôsob ľudskej práce, alebo Agentforce v praxi
Salesforce každoročne organizuje v San Franciscu konferenciu. Ročník 2024 sa konal v dňoch 17.–19. septembra a hlavnou témou bolo využitia umelej inteligencie vo firmách. Ako nový ekosystém Agentforce umožní zefektívniť procesy, automatizovať často opakujúce sa úlohy a pomôcť ľuďom sústrediť sa na komunikáciu so zákazníkmi? My sme boli pri tom a to najdôležitejšie sme vám zhrnuli do článku. Agentforce úplne všade […]
Rossie.AI: umelá inteligencia v Salesforce, ktorá vie po česky aj po slovensky

Umelá inteligencia je nenahraditeľným nástrojom pre moderné podnikanie. Martin Franc zo spoločnosti Agnostix predstavil na konferencii Digital Transformation Summit (DTS) 2024 nový startup Rossie.AI. Tento revolučný projekt prináša umelú inteligenciu priamo do Salesforce, a čo je najlepšie, Rossie.AI vie po česky aj po slovensky. Ako Rossie.AI funguje? Rossie.AI vychádza z projektu Rozárka inšpirovaného populárnou sovičkou z rozprávky o Popoluške. Využíva generatívnu […]
Napísali o nás: Výrobné spoločnosti si od hyperautomatizácie sľubujú úspory aj rýchlejší rast

Je to paradox, ale dokonca aj niektoréčeské miliardové firmy s najmodernejšou a technologicky špičkovou výrobou stáleriešia všetok obchod prinajlepšom v Exceli alebo dokonca len s perom apapierom. Chýbajúce vyspelé riešenie pre obchod a jeho prepojenie s ďalšímifiremnými systémami však české firmy vo svete zráža nadol. Znižuje ich konkurencieschopnosťa brzdí expanziu. Aj preto vo výrobnom sektore čoraz viac rezonuje tzv.hyperautomatizácia.
Zavrieť staré cesty alebo ponúknuť nové možnosti? Ako si získať zamestnancov pre digitálnu transformáciu.

Aké sú pozitívne dopady digitálnej transformácie na koncových zákazníkov? Čomu sa pri transformačnom projekte radšej vyhnúť? A ako na adaptáciu zamestnancov? Na to všetko sme sa spýtali v panelovej diskusii, ktorá prebehla v rámci 4. ročníka Digital Transformation Summitu. Odpovedali nám zástupcovia z Českej spořitelny, VEKRA, Heureka Group a SWAN.
Prehľad výkonnosti zamestnancov a jednoduchšie riadenie.

Štvrtý ročník summitu o digitálnej transformácii sa rovnako ako v predchádzajúcich rokoch ukončil podnetnou panelovou diskusiou. Aké môžu byť osobné motivácie pre začatie transformačných projektov? Aké konkrétne pozitívne vplyvy môže mať digitálna transformácia? A ako merať jej úspešnosť? Tieto a ďalšie otázky sme položili našim váženým hosťom.
Keynote: Medzinárodné trendy v digitálnej transformácii

Robbie Kearns, viceprezident pre strednú a východnú Európu, zdôraznil na Digital Transformation Summite význam využívania dostupných technológií Salesforce na ďalšie posilnenie organizačného úspechu v rôznych regiónoch a v kontexte neistoty zákazníkov.
Ako vo výrobnej firme automatizovať komunikáciu so zákazníkmi

E-shopy sú čoraz obľúbenejším spôsobom nakupovania. Zákazníci väčšinou považujú za bežný štandard prehľad o stave skladových zásob, o stave objednávky a možnosť komunikácie cez vybraný komunikačný kanál. Ako sa tomuto štandardu priblížiť aj vo výrobnej firme? Aké sú možnosti na zefektívnenie a zlepšenie starostlivosti o zákazníka?