Technológie
Najrýchlejšie rastúce technologické odvetvie vyžaduje dynamickú platformu pre správu procesov, ktorá sa rozvíja s jeho potrebami. Doprajte si efektívnu digitálnu spoluprácu vďaka implementácii Salesforce.
Prečo nás klienti najčastejšie kontaktujú?
Vyžadujú cloudové riešenie
Potrebujú moderné cloudové riešenie, ktoré vďaka svojej škálovateľnosti a integrovateľnosti spĺňa kritériá pre začlenenie do aplikačného IT systému.
Dbajú na rýchlosť implementácie a škálovateľnosť riešení
Vyžadujú rýchlu implementáciu základného MVP riešenia pre potreby agilného riadenia biznisu, ale aj interných zákazníkov, ktoré sa dá ďalej rozvíjať a rozširovať.
Chcú automatizovať a optimalizovať procesy
Firmy v technologickom odvetví vedia, ako technológie vedia pomôcť, ale potrebujú dôveryhodného partnera, ktorý rozumie procesom a Salesforce platforme.
Zaznamenáte 25% nárast potenciálneho businessu
Dôjde až k 26% nárastu realizovaných zákaziek
Zrýchlite onboarding nových partnerov o 75 %
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Flowmon Networks
„Vďaka implementácii Pardot s Enehanom sme dokázali rýchlo škálovať a naplniť naše ciele.“

Jan Zimovčák
DIGITAL MARKETING SPECIALIST AT FLOWMON NETWORKS
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Flowmon Networks
„Vďaka implementácii Pardot s Enehanom sme dokázali rýchlo škálovať a naplniť naše ciele.“

Jan Zimovčák
DIGITAL MARKETING SPECIALIST AT FLOWMON NETWORKS






Benefity, ktoré digitálna transformácia v technológiách prináša
Modernizujte obchodovanie
Od leadu až po úspešné uzavreté obchody máte všetko v digitalizovanej podobe.
Využite Forecasting
Spoľahnite sa na projekciu predajov v preddefinovanom období ako je mesiac, štvrťrok alebo rok.
Konsolidujte interakcie so zákazníkmi
Históriu celej komunikácie so zákazníkom nájdete na jednom mieste.
Spoľahnite sa na contract management
Znížte chybovosť a identifikujte trecie plochy včas. Vďaka personalizácii a individuálnym interakciám zákazník cíti, že dostáva kvalitnú službu.
Rozhodujte na základe dát
Využite pokročilý analytický nástroj, ktorý zaistí reporting na mieru.
Posilnite partnerské vzťahy
Zdieľajte vybrané obchodné dáta s partnermi v jednom prostredí.
Digitalizujte zákaznícku podporu
Od príjmu cez priraďovanie až po vyriešenie požiadaviek. Spoľahnite sa na digitálny zážitok, self-service aj meranie štatistík výkonnosti systému.
Majte systém kedykoľvek po ruke
Využite plnohodnotnú natívnu aplikáciu pre obchod a servis. Beží na iOS aj na Androide.
Všetko pre interné procesy a agendu
Riešenie využijete aj pre správu a riadenie internej agendy ako je zamestnanecký servis, projektové riadenie, znalostná báza, HR, people staffing a recruiting.
Čo by vás mohlo zaujímať?
Prečo si vybrať Salesforce ako tú správnu cloudovú platformu?
Salesforce je dlhoročným lídrom cloudových služieb CRM. Je to bezpečná, flexibilná a škálovateľná platforma, ktorá:
• Vám poskytuje 3x ročne nové funkcionality formou releasov,
• Je kompatibilná s ďalšími produktmi platformy Salesforce,
• Je voľne integrovaná s ďalšími aplikáciami a nástrojmi,
• Je schopná pokrývať potreby zákazníkov rôznej veľkosti (od 1 po 10 000 používateľov),
• Je voľne rozširovateľná o predpripravené aplikácie a nástroje v rámci katalógu Appexchange.
Ako prispôsobím riešenie svojim potrebám?
Vďaka súprave nástrojov a možnostiam úprav, ktoré Salesforce ponúka, môžete všetko potrebné nastavovať, upravovať, prispôsobovať, automatizovať alebo ďalej integrovať. Vytvoríte tak customizovaný používateľský zážitok, ktorý dosiahne procesný súlad a špecifickú identitu používateľov.
Môžem evidovať predaj aj servis v jednom systéme?
Salesforce platforma vám umožňuje evidenciu viacerých typov procesov. V jednom prostredí teda môžete riadiť obchod a zároveň servisný proces alebo reklamácie.
Môžem riadiť aj vlastné špecifické procesy?
Salesforce platforma vám umožňuje evidenciu viacerých typov procesov. V jednom prostredí teda môžete riadiť obchod a zároveň servisný proces. V rámci platformy Salesforce môžete okrem štandardných procesov riadiť aj procesy špecifické, ktoré majú k dispozícii všetky dostupné nástroje a možnosti Salesforce ako Reporting, Komunikáciu, Aktivity, Integrácie, Chatter, a pod.
Môžem rozšíriť spoluprácu aj na úroveň riadenia partnerského kanála?
Platformu môžete takmer neobmedzene rozširovať o rôzne ďalšie produkty a nástroje, ktoré vám pomôžu riadiť partnerský program, marketingovú automatizáciu alebo pracovníkov v teréne.
Ako s nami prebieha spolupráca?
Správne nastavené procesy sú alfou a omegou ďalšieho rastu
V oblasti technológií najčastejšie implementujeme tieto produkty
Zoznámte sa s naším špecializovaným tímom

Jiří Karpíšek
Senior Solution Architect

Štefan Benčík
Business Consultant
Konzultácia s obchodníkom
Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o našom prístupe k projektom.

Petr Kampů
Key Account Manager