Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Riadenie obchodu a obchodného tímu
Riadenie obchodu a obchodného tímu

Česká spořitelna

Stáhnout případovou studii Čo priniesla transformácia B2C marketingu v Českej sporiteľni? V roku 2020 sa Česká spořitelna (ČSAS) pripojila k dlhodobej stratégii Erste Group zameranej na transformáciu prístupu k zákazníkom z predaja produktov na starostlivosť o finančné zdravie klientov. Historicky ČSAS využívala na komunikáciu s klientmi päť rôznych aplikácií. Nová stratégia vytvorila nové požiadavky na budúci marketing ČSAS, vrátane eliminácie jednorazových […]

Cesta Heureka Group ku konsolidácii CRM a integrácii Salesforce na 9 trhoch

Skupina Heureka Group je poprednou skupinou v oblasti elektronického obchodu a porovnávania cien produktov. S cieľom získať komplexný prehľad o údajoch a zjednotiť informácie sa rozhodla implementovať svoje CRM riešenie v Salesforce v spolupráci so spoločnosťou Enehano. Prečo potrebovali komplexný pohľad na svoju cieľovú skupinu B2B? Pomohlo by riešenie Salesforce aj so zjednotením obchodných procesov v jednotlivých teritóriách? Na aké fázy rozdelili digitálnu transformáciu a prečo?

Slovenský Slovnaft inšpiruje svojím prístupom ku digitalizácii celú skupinu MOL

Niektoré zmeny prichádzajú veľmi pozvoľna. Potrebujú svoj čas zrenia. Aké to je čakať desať rokov na CRM riešenie? Na treťom ročníku Digital Transformation Summitu sme privítali Ľuboša Dinku, obchodného riaditeľa a Juraja Knapa, vedúceho oddelenia zákazníckeho servisu, ktorí k nám prišli zo slovenského Slovnaftu. V rámci rozhovoru, ktorý s nimi viedol Eduard Gers, Business Development Manager v Enehano Solutions, sa otvorene zverili s tým, ako nahradili Excel novým CRM, poradili, ako úspešne zvládnuť adopciu Salesforce platformy a či sa rozhodli pre štandardné riešenie alebo sa priklonili k úprave systému na mieru.

Ako vo výrobnej firme automatizovať komunikáciu so zákazníkmi

E-shopy sú čoraz obľúbenejším spôsobom nakupovania. Zákazníci väčšinou považujú za bežný štandard prehľad o stave skladových zásob, o stave objednávky a možnosť komunikácie cez vybraný komunikačný kanál. Ako sa tomuto štandardu priblížiť aj vo výrobnej firme? Aké sú možnosti na zefektívnenie a zlepšenie starostlivosti o zákazníka?

Top 5 trendov, bez ktorých sa nezaobídete pri digitalizácii obchodu, marketingu alebo zákazníckej skúsenosti v roku 2023

Najdôležitejší pre každú firmu sú jej zákazníci. Otázky, ako si ešte lepšie získať nových zákazníkov, ako si udržať tých existujúcich a ako zabezpečiť, aby boli spokojní a neprešli ku konkurencii, by sme si vo firmách mali klásť pravidelne.
Pri konzervatívnom a opatrnom prístupe, typickom pre slovenské prostredie sa už aj u nás nájdu firmy, ktoré si uvedomili, že aj v tejto oblasti sa dajú vďaka moderným technológiám robiť veci lepšie a efektívnejšie. Povedzme si o trendoch, ktoré nás čakajú v najbližšom období.

Ako sa v Carvagu aj vďaka Salesforce podarilo z nákupu jazdeného auta urobiť príjemný zážitok?

Carvago je unikátny startup, ktorý si stanovil za úlohu spraviť z procesu kúpy jazdeného auta príjemný zážitok. Podaril sa mu raketový štart, pričom pri takej rýchlosti rastu potrebujete zjednotiť komunikáciu, automatizovať, obmedziť ľudské chyby alebo nastaviť reporting a procesy. Ako im pomohol Salesforce Service Cloud a Pardot? Bol komplexný projekt naprieč firmou na štyri mesiace úspešne nasadený? Je možné dostať požiadavky na zmeny každý deň do produkcie? To všetko nám prezradil Filip Malík, Product and Project Leader.

Je pre vás digitálna transformácia ťažkým orieškom? Poďte sa učiť od najlepších!

Digitálna transformácia je dnes už základom prakticky každého úspešného biznisu. Jej tempo sa za posledné roky tak zrýchlilo, že núti firmy neustále hľadať a vytvárať nové cesty k napredovaniu. Spoločnosti automatizujú svoje procesy kvôli nedostatku pracovníkov, prebiehajúcej pandémii nového koronavírusu aj vlastným zákazníkom, ktorí očakávajú personalizované služby.

Zonky

Zlepšenie a rozvoj zákazníckych služieb v Zonky Zonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, ktorá poskytuje online pôžičky medzi ľuďmi. Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by pomohol riadiť rozvoj kombináciou vlastných skúseností s ďalšími nástrojmi Salesforce. Spoločnosť mala sídlo v Prahe a potrebovala využiť svoj trhový potenciál, zefektívniť CRM systém a využiť svoje hodnoty […]