Ako sa v Carvagu aj vďaka Salesforce podarilo z nákupu jazdeného auta urobiť príjemný zážitok?

Carvago je unikátny startup, ktorý si stanovil za úlohu spraviť z procesu kúpy jazdeného auta príjemný zážitok. Podaril sa mu raketový štart, pričom pri takej rýchlosti rastu potrebujete zjednotiť komunikáciu, automatizovať, obmedziť ľudské chyby alebo nastaviť reporting a procesy. Ako im pomohol Salesforce Service Cloud a Pardot? Bol komplexný projekt naprieč firmou na štyri mesiace úspešne nasadený? Je možné dostať požiadavky na zmeny každý deň do produkcie? To všetko nám prezradil Filip Malík, Product and Project Leader.
Európe chýba čoraz viac IT špecialistov. Riešením bude využívanie low-code softvérových riešení

Digitálna transformácia je najvychytenejším data-trendom súčasnosti. Integrácia digitálnych technológií do všetkých oblastí podnikania totiž zásadným spôsobom mení spôsob fungovania firiem a prináša extra hodnotu zákazníkom. Kto rýchlejšie transformuje, má pred konkurenciou náskok. O tom, ako sú slovenské firmy na túto výzvu pripravené a aké trendy v oblasti automatizácie obchodu, marketingu, back-officu alebo starostlivosti o klientov aktuálne rezonujú v Európe, diskutovali odborníci na Digital Transformation Summit (DTS) 2022 .
Digital Transformation Summit ukáže nové možnosti automatizácie a digitálnej transformácie firiem

Digitálnu transformáciu začali v poslednom roku intenzívne riešiť aj firmy, ktorých sa predtým prakticky netýkala. Celé odvetvie niekoľkonásobne vyrástlo, rýchlo sa posúva a vyvíja.
3. ročník Digital Transformation Summitu preto už za mesiac prinesie najnovšie skúsenosti a inšpiráciu od českých lídrov v automatizácii a digitalizácii firemných procesov, obchodu či marketingu, rovnako ako pohľad a novinky priamo od Salesforce, celosvetovo najinteligentnejšieho systému riadenia vzťahov so zákazníkmi.
Digitálna transformácia vo firme: ako sa vyhnúť zbytočným chybám

Využívanie nových technológií pomáha vo firmách zlepšiť mnohé veci – od obchodného procesu cez vývoj nových produktov či služieb, získavanie a starostlivosť o zákazníkov až po riadenie ľudských zdrojov.
Päť ponaučení z digitálnej transformácie obchodu a zákazníckeho servisu v DPD

Vráťme sa k rozhovoru s riaditeľom IT v prepravnej spoločnosti DPD, Vladimírom Puschnerom, ktorý sme viedli na 2. ročníku Digital Transformation Summitu. V prvej časti sme sa dozvedeli, aké potreby viedli DPD k zmene CRM a aké mali očakávania. Dozvedeli sme sa o 4 hlavných kritériách, ktoré hrali zásadnú úlohu pri finálnom výbere Salesforce CRM a ako časovo náročná bola implementácia. Spomenuli sme tiež dopady akvizície konkurenčného Geisu uprostred implementácie, teda ako sa oba tímy vysporiadali s novými okolnosťami. Jirka Mach však stihol položiť ešte zopár ďalších otázok.
Data-driven DPD sa digitalizácie nebojí. Čo priniesla transformácia obchodu a zákazníckeho servisu?

Na májovom Digital Transformation Summite mal Jiří Mach, CEO z Enehana, skvelú príležitosť vyspovedať CIO z DPD. Aj po viac ako 1,5-ročnej spolupráci (nielen) na implementácii CRM sa Jirka dozvedel množstvo nových informácií a dojmov, ktoré si teraz aj vy môžete prečítať v nasledujúcom rozhovore.
Ako riadiť komunikáciu so zákazníkom, keď s ním komunikujeme cez mnohé rôzne kanály a z mnohých back office tímov?

Jedným z najčastejších problémov dnešnej modernej a rýchlej doby je riadenie komunikácie so zákazníkom. V utility a telco segmentoch stále zaznamenávame veľké investície do IT riešení. Nemusíme sa báť, že by im chýbali nástroje na komunikáciu so zákazníkmi. No fakt, že náš systém takú funkcionalitu má, vôbec nie je záruka, že ju dokážeme správne používať s ohľadom na našich zákazníkov.
Carvago

Stáhnout případovou studii Spletitosť procesov je dôvod na zmenu, nie prekážka – ukázala transformácia Carvago Carvago je popredným online trhoviskom pre nákup a predaj ojazdených automobilov v Európe. Spoločnosť predstavila nový model predaja vozidiel, ktorý prekonal tradičné koncepty klasických dílerstiev a autobazárov. Výber a nákup automobilu na Carvago prebieha online, jednoducho a rýchlo, podobne ako používatelia nakupujú v iných odvetviach e-commerce. […]
DPD

Stáhnout případovou studii Čo do DPD priniesla transformácia obchodu a zákazníckeho servisu? Do roku 2020 spoločnosť DPD používala na mieru vytvorený systém CRM, ktorý vzhľadom na jej obchodné požiadavky a rastúce podnikanie nebol vyhovujúci. Nedostatky / Pain points Medzi najväčšie nedostatky, ktoré boli identifikované, patrila nedostupnosť uceleného prehľadu o klientoch pre tím Account Managementu, absencia prepojenosti obchodných kanálov […]