Napísali o nás: Slovensku chýbajú startupové jednorožce

Zatiaľ tu nevyrástla ani jedna začínajúcu spoločnosť, ktorej hodnota by dosiahla miliardu dolárov. Takýchto spoločností je na svete už viac ako tisíc.
Napísali o nás: S digitálnou premenou firmy má problémy každý druhý vedúci IT pracovník v SR

Slovensko v digitálnej transformácii zaostáva, no podľa prieskumu zo 40 krajín sveta sú na tom podobne viaceré európske štáty. Z vedúcich pracovníkov informačných technológií (IT) 51 % tvrdí, že ich zamestnávateľ a tým pádom ani oni sami nevedia, čo je potrebné na digitálnu transformáciu. Informovala o tom IT spoločnosť Enehano Solutions.
Európe chýba čoraz viac IT špecialistov. Riešením bude využívanie low-code softvérových riešení

Digitálna transformácia je najvychytenejším data-trendom súčasnosti. Integrácia digitálnych technológií do všetkých oblastí podnikania totiž zásadným spôsobom mení spôsob fungovania firiem a prináša extra hodnotu zákazníkom. Kto rýchlejšie transformuje, má pred konkurenciou náskok. O tom, ako sú slovenské firmy na túto výzvu pripravené a aké trendy v oblasti automatizácie obchodu, marketingu, back-officu alebo starostlivosti o klientov aktuálne rezonujú v Európe, diskutovali odborníci na Digital Transformation Summit (DTS) 2022 .
Digital Transformation Summit ukáže nové možnosti automatizácie a digitálnej transformácie firiem

Digitálnu transformáciu začali v poslednom roku intenzívne riešiť aj firmy, ktorých sa predtým prakticky netýkala. Celé odvetvie niekoľkonásobne vyrástlo, rýchlo sa posúva a vyvíja.
3. ročník Digital Transformation Summitu preto už za mesiac prinesie najnovšie skúsenosti a inšpiráciu od českých lídrov v automatizácii a digitalizácii firemných procesov, obchodu či marketingu, rovnako ako pohľad a novinky priamo od Salesforce, celosvetovo najinteligentnejšieho systému riadenia vzťahov so zákazníkmi.
Digitálna transformácia vo firme: ako sa vyhnúť zbytočným chybám

Využívanie nových technológií pomáha vo firmách zlepšiť mnohé veci – od obchodného procesu cez vývoj nových produktov či služieb, získavanie a starostlivosť o zákazníkov až po riadenie ľudských zdrojov.
Ako riadiť komunikáciu so zákazníkom, keď s ním komunikujeme cez mnohé rôzne kanály a z mnohých back office tímov?

Jedným z najčastejších problémov dnešnej modernej a rýchlej doby je riadenie komunikácie so zákazníkom. V utility a telco segmentoch stále zaznamenávame veľké investície do IT riešení. Nemusíme sa báť, že by im chýbali nástroje na komunikáciu so zákazníkmi. No fakt, že náš systém takú funkcionalitu má, vôbec nie je záruka, že ju dokážeme správne používať s ohľadom na našich zákazníkov.
Bobcat

Stáhnout případovou studii Ako Salesforce podporuje digitalizáciu a optimalizáciu procesov v Bobcat Bobcat je dlhoročný používateľ platformy Salesforce, v ktorej riadi viacero procesov na podporu predajného a servisného kanálu, interných zamestnancov aj partnerov a predajcov.Vďaka adaptovaným používateľom systému a internému Salesforce tímu zamestnanci neustále prinášajú návrhy, ako riešenie kontinuálne rozširovať. V tomto prípade sme pomáhali optimalizovať proces hodnotenia predaja náhradných dielov a servisu […]