Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“
James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
Ako Salesforce podporuje digitalizáciu a optimalizáciu procesov v Bobcat
Bobcat je dlhoročný používateľ platformy Salesforce, v ktorej riadi viacero procesov na podporu predajného a servisného kanálu, interných zamestnancov aj partnerov a predajcov.
Vďaka adaptovaným používateľom systému a internému Salesforce tímu zamestnanci neustále prinášajú návrhy, ako riešenie kontinuálne rozširovať. V tomto prípade sme pomáhali optimalizovať proces hodnotenia predaja náhradných dielov a servisu (Dealer Aftermarket Review, DAR).
Z hľadiska projektu bolo dôležité odstrániť zložitý manuálny proces pridávania dát do súboru Excel a na druhej strane optimalizáciou procesu uľahčiť prácu servisným manažérom pri posudzovaní výsledkov a nastavovaní cieľov pre predajcov. Nakoniec sme všetkým účastníkom umožnili prejsť procesom hladko a bez prestojov v rámci vysokých štandardov „data compliance“.
Dodanie do 6 mesiacov
Maximalizácia využitia funkcií
Maximalizácia návratnosti investícií
„Náš predchádzajúci Salesforce partner sídlil v USA, takže sme organizovali stretnutia a telefonáty vždy poobede a čakali na spätnú väzbu do druhého dňa. Mať lokálneho partnera je efektívnejšie a umožnilo nám to kontrolovať priebeh testovania a akceptácie okamžite a efektívnejšie koordinovať celý projekt.“
James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
Najväčšie prínosy digitálnej transformácie
Možnosť mapovať predajné štandardy
Zvýšenie produktivity a uľahčenie práce interného tímu
Ušetrených viac ako 360 hodín práce
Možnosť dohľadať všetky informácie
Automatizácia opakujúcich sa procesov
Schvaľovací proces, ktorý priniesol zlepšenie celého workflow
Zlepšenie prehľadnosti používateľského rozhrania pri práci s veľkým množstvom informácií
Digitalizácia procesu a procesná optimalizácia
Jednotné a správne dáta
Efektívna, rýchlo dostupná komunikácia vedená na jednom mieste
O spoločnosti Bobcat
Bobcat je výrobca stavebnej techniky a strojov. Pri predaji a servise spolupracuje s viac ako 170 dílermi v rôznych krajinách regiónu EMEA. Bobcat je spokojným zákazníkom Salesforce. Preto keď sa rozhodli automatizovať proces hodnotenia predajcov a servisných manažérov, bolo už dopredu dané, že proces musí byť súčasťou tejto platformy. Ako im tím Enehana pomohol celý proces zrealizovať?
Sídlo
Praha 9
Oblasť
prodej, pronájem, servis stavebních strojů
Počet zamestnancov
78
Ročný obrat
536 867 000 Kč
Web
www.bobcat.cz
Preskúmajte ďalšie prípadové štúdie
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“
Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“
Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“
Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“
David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“
Derry Heraty
VP GLOBAL SALES OPERATIONS AT KEMP
Pricefx
„Keďže máme všetky údaje o zákazníkoch a ich produktoch v Salesforce, rozhodli sme sa, že najlepšou možnosťou pre nás bude použiť Salesforce aj v tejto oblasti.“