Ako vo výrobnej firme automatizovať komunikáciu so zákazníkmi

E-shopy sú čoraz obľúbenejším spôsobom nakupovania. Zákazníci väčšinou považujú za bežný štandard prehľad o stave skladových zásob, o stave objednávky a možnosť komunikácie cez vybraný komunikačný kanál. Ako sa tomuto štandardu priblížiť aj vo výrobnej firme? Aké sú možnosti na zefektívnenie a zlepšenie starostlivosti o zákazníka?
Bobcat

Stáhnout případovou studii Ako Salesforce podporuje digitalizáciu a optimalizáciu procesov v Bobcat Bobcat je dlhoročný používateľ platformy Salesforce, v ktorej riadi viacero procesov na podporu predajného a servisného kanálu, interných zamestnancov aj partnerov a predajcov.Vďaka adaptovaným používateľom systému a internému Salesforce tímu zamestnanci neustále prinášajú návrhy, ako riešenie kontinuálne rozširovať. V tomto prípade sme pomáhali optimalizovať proces hodnotenia predaja náhradných dielov a servisu […]
Pricefx

Stáhnout případovou studii Migrácia Help Desk systému pre externých a interných zákazníkov v Pricefx Pricefx v projekte migrácie Help Desk systému spojilo sily s Enehanom, ktoré jej pomohlo tieto ciele realizovať, dodalo potrebné know-how a kapacitu posilniť interný administratívny tím pre Salesforce. Okrem implementácie Salesforce Service Cloudu bola súčasťou riešenia aj implementácia zákazníckeho portálu s použitím Salesforce Experience Cloudu, aby funkcie […]