Ako vo výrobnej firme automatizovať komunikáciu so zákazníkmi

E-shopy sú čoraz obľúbenejším spôsobom nakupovania. Zákazníci väčšinou považujú za bežný štandard prehľad o stave skladových zásob, o stave objednávky a možnosť komunikácie cez vybraný komunikačný kanál. Ako sa tomuto štandardu priblížiť aj vo výrobnej firme? Aké sú možnosti na zefektívnenie a zlepšenie starostlivosti o zákazníka?
S čím vám pomôže digitalizácia a automatizácia B2B marketingu?

O digitalizácii firemných procesov sa hovorí neustále. No ako je na tom marketing v B2B segmente? Prečo je také dôležité venovať sa tvorbe zákazníckych ciest? Dokážeme vďaka správnemu nastaveniu získať väčšie množstvo kvalifikovaných leadov? Na tieto otázky nájdete odpovede v rozhovore s našou Business Consultant Kristínou Tyrlíkovou, ktorá je odborníčka na B2B marketing.
Top 5 trendov, bez ktorých sa nezaobídete pri digitalizácii obchodu, marketingu alebo zákazníckej skúsenosti v roku 2023

Najdôležitejší pre každú firmu sú jej zákazníci. Otázky, ako si ešte lepšie získať nových zákazníkov, ako si udržať tých existujúcich a ako zabezpečiť, aby boli spokojní a neprešli ku konkurencii, by sme si vo firmách mali klásť pravidelne.
Pri konzervatívnom a opatrnom prístupe, typickom pre slovenské prostredie sa už aj u nás nájdu firmy, ktoré si uvedomili, že aj v tejto oblasti sa dajú vďaka moderným technológiám robiť veci lepšie a efektívnejšie. Povedzme si o trendoch, ktoré nás čakajú v najbližšom období.
Napísali o nás: Enehano má novú divíziu pre marketingovú automatizáciu, riadi ju Lysáček

Výrazne rastúci záujem o automatizáciu marketingu primäl spoločnosť Enehano vytvoriť špeciálnu divíziu. Novovzniknutý tím s Jakubom Lysáčkom na čele bude mať za úlohu rozšírenie nástrojov a riešení pre marketingovú automatizáciu do nových segmentov a štandardizáciu cloudových produktov pre potreby marketingu.
Marketing dnes musí počítať s real-time personifikáciou

Real-time personifikovaná komunikácia je jedna z oblastí marketingovej stratégie, s ktorou sa u našich korporátnych klientov stretávame čím ďalej tým častejšie. Zatiaľ čo ešte pred pár rokmi si niektoré firmy vystačili s relatívne generickým obsahom, ktorý komunikovali prostredníctvom statických webových bannerov či emailových kampaní, posledných pár rokov už trh konečne volá po sofistikovanejšom riešení.
Ako riadiť komunikáciu so zákazníkom, keď s ním komunikujeme cez mnohé rôzne kanály a z mnohých back office tímov?

Jedným z najčastejších problémov dnešnej modernej a rýchlej doby je riadenie komunikácie so zákazníkom. V utility a telco segmentoch stále zaznamenávame veľké investície do IT riešení. Nemusíme sa báť, že by im chýbali nástroje na komunikáciu so zákazníkmi. No fakt, že náš systém takú funkcionalitu má, vôbec nie je záruka, že ju dokážeme správne používať s ohľadom na našich zákazníkov.
Carvago

Stáhnout případovou studii Spletitosť procesov je dôvod na zmenu, nie prekážka – ukázala transformácia Carvago Carvago je popredným online trhoviskom pre nákup a predaj ojazdených automobilov v Európe. Spoločnosť predstavila nový model predaja vozidiel, ktorý prekonal tradičné koncepty klasických dílerstiev a autobazárov. Výber a nákup automobilu na Carvago prebieha online, jednoducho a rýchlo, podobne ako používatelia nakupujú v iných odvetviach e-commerce. […]
Zonky

Intenzívny rozvoj digitalizácie a automatizácie interných procesov v Zonky Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by zaistil intenzívnejší rozvoj digitalizácie a automatizácie interných procesov na platforme Salesforce. Zonky v súčasnosti využíva niekoľko produktov Salesforce, najmä Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedným z kľúčových kritérií bolo okrem iného aj to, aby partner zapadol […]
Equa bank

Nahradenie CMS za Salesforce Marketing Cloud v Equa bank Equa bank si v roku 2020 vybrala Enehano Solutions pre úplné nahradenie súčasného CMS za Salesforce Marketing Cloud. Vďaka dlhodobej spolupráci medzi Equa bankou a Enehanom, keď Enehano dodávalo pôvodné CMT (Campaign Management Tool) riešenie, ako vhodný nástupca Unica IBM, UBX a Accoustic sa Equa Bank rozhodla pre Marketing Cloud […]
T-Mobile

Stáhnout případovou studii Dodávka integrovanej marketingovej databázy pre T-Mobile V projekte pre T-Mobile, spolupracujúcim s Telekom Deutschland GmbH od roku 2018, bol kladený dôraz na modernizáciu a integráciu systému. Enehano spolupracovalo na vytvorení integrovanej marketingovej databázy, ktorá umožňuje efektívne plánovanie, správu a monitorovanie marketingových kampaní cez rôzne komunikačné kanály. Projekt čelil výzvam v oblasti vývoja, využívajúc moderné technológie od […]