Productboard
„Enehano stálo za naším úspešným nastavením Salesforce Sales Cloud a Pardot pre zladenie rôznych predajných procesov. Integrácia nám umožňuje obslúžiť oveľa viac potenciálnych zákazníkov s rovnakou réžiou.“

Hubert Palán
FOUNDER & CEO OF PRODUCTBOARD
Integrácia Sales Cloud (CRM) a Pardot pre zladenie rôznych predajných procesov v Productboard
Po navýšení financovania série A bol Productboard pripravený pustiť sa do škálovania na ďalšiu úroveň. Spoločnosť so sídlom v San Franciscu potrebovala automatizovať a zefektívniť svoje obchodné a predajné procesy, vrátane marketingovej automatizácie, a efektívnejšie využívať klientske dáta.
Cieľom bolo umožniť zamestnancom sústrediť sa na pokrok v strategickom riadení spoločnosti miesto implementácie systémov a postupov, ktoré sa dajú ľahko dosiahnuť automatizáciou.
Vďaka nasadeniu Salesforce Sales Cloud & Pardot Productboard rýchlo dosiahol stanovené priority.
Za 2 mesiace
Zvýšená miera konverzie
5+ integrácií
„Enehano stálo za naším úspešným nastavením Salesforce Sales Cloud a Pardot pre zladenie rôznych predajných procesov. Integrácia nám umožňuje obslúžiť oveľa viac potenciálnych zákazníkov s rovnakou réžiou.“

Hubert Palán
FOUNDER & CEO OF PRODUCTBOARD
Najväčšie prínosy digitálnej transformácie
10x viac potenciálnych zákazníkov
s rovnakou réžiou vďaka nášmu riešeniu.
60 % zvýšenie efektivity kampaní
vďaka využitiu dát typu backend.
35 % úspora času zamestnancov
počas procesu vedúceho k získavaniu klientov.
Zvýšenie počtu kvalifikovaných zákazníkov
65 % potenciálnych zákazníkov kvalifikovaných v reálnom čase bez zapojenia SDR.
Nárast zákazníckej základne
medziročne o 400 %.
Vylepšenie klientskych profilov o finančné údaje
z externých databáz, sociálnych sietí a ďalších zdrojov.
Automatizácia
zákazníckeho servisu, ponúk a fakturácie.
O spoločnosti Productboard
Productboard je platforma určená pre product management, zameraná na zákazníka, ktorá pomáha organizáciám rýchlejšie uvádzať na trh správne produkty. Viac než 5400 spoločností, vrátane Disney+, Microsoft, Zoom a UiPath, používa Productboard na pochopenie toho, čo používatelia potrebujú a na určenie priorít toho, akú funkcionalitu vyvinúť nabudúce.
Sídlo
San Francisco
Oblasť
Technológie
Počet zamestnancov
250
Ročný obrat
763 600 000 Kč
Preskúmajte ďalšie prípadové štúdie
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“

David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“
