T-Mobile
„S kampaňou omnichannel spravujeme lepšie vzťahy s klientmi a presnejší obsah ponúk.“

František Trachta
VEDÚCÍ OBCHODNEJ INTELIGENCIE & BIGDATA V T-MOBILE
Dodávka integrovanej marketingovej databázy pre T-Mobile
V projekte pre T-Mobile, spolupracujúcim s Telekom Deutschland GmbH od roku 2018, bol kladený dôraz na modernizáciu a integráciu systému. Enehano spolupracovalo na vytvorení integrovanej marketingovej databázy, ktorá umožňuje efektívne plánovanie, správu a monitorovanie marketingových kampaní cez rôzne komunikačné kanály.
Projekt čelil výzvam v oblasti vývoja, využívajúc moderné technológie od renomovaných dodávateľov ako sú Oracle a SAS. Implementácia zahŕňala integráciu do existujúcich zdrojov dát a komunikačných kanálov s dôrazom na moderné Java frameworky.
Rozsiahly projekt bol štruktúrovaný do troch pilierov, vrátane modulu kvality dát pre Oracle a riešenia pre spracovanie udalostí a kampaní s technológiou SAS.
Celkovo projekt priniesol významný benefit v podobe modernizácie, efektivity v správe marketingových aktivít a zaistenia čistoty dát, prispievajúc tak k celkovému posilneniu pozície T-Mobile na trhu.
Za 2 mesiace Sales Cloud spustený ako MVP
Zvýšená miera konverzie
5+ integrácií
„S kampaňou omnichannel spravujeme lepšie vzťahy s klientmi a presnejší obsah ponúk.“

František Trachta
VEDÚCÍ OBCHODNEJ INTELIGENCIE & BIGDATA V T-MOBILE
Najväčšie prínosy digitálnej transformácie
Efektívna správa kampaní s integrovanou marketingovou databázou
Projekt umožnil efektívne plánovanie, správu a vyhodnocovanie marketingových kampaní cez rôzne komunikačné kanály, čím sa zvýšila celková účinnosť stratégií.
Technologická robustnosť s modernými nástrojmi od Oracle a SAS
Využitie najnovších technológií od Oracle a SAS zaistilo projektu technologickú konkurencieschopnosť a výkonnosť.
Zaistená čistota dát a súlad s predpismi
Implementácia modulu kvality dát v technológii Oracle zaistila dôslednú čistotu dát v súlade s platnými predpismi, čo posilnilo spoľahlivosť informácií.
Reálny čas pre spracovanie udalostí a kampaní
Jeden z pilierov projektu využívajúci technológiu SAS umožnil spracovanie udalostí a kampaní v reálnom čase, čím sa zvýšila schopnosť rýchlej reakcie na potreby zákazníkov.
Odborný prínos v analýze, návrhu a vývoji riešení
Know-how nášho tímu v oblastiach analýzy, návrhu architektúry, vývoja riešení a testovania prinieslo projektu nenahraditeľný odborný prínos.
O spoločnosti T-Mobile
T-Mobile je poprednou telekomunikačnou spoločnosťou, ktorá poskytuje komplexné riešenia mobilných a telekomunikačných služieb. Sídlo spoločnosti sa nachádza v Prahe . T-Mobile zameriava svoje služby na širokú škálu zákazníkov, vrátane občanov, malých a stredných podnikov a veľkých korporácií.
Sídlo
Praha
Oblasť
Telekomunikácie
Počet zamestnancov
3 276
Ročný obrat
29 958 mil. Kč
Web
Preskúmajte ďalšie prípadové štúdie
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“

David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“
