Zonky
„Teraz cítim istotu, že máme pomoc, ktorú sme potrebovali, aby sme videli náš biznis rásť podľa plánu.“

Filip Paseka
CRM SYSTEM LEADER
Intenzívny rozvoj digitalizácie a automatizácie interných procesov v Zonky
Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by zaistil intenzívnejší rozvoj digitalizácie a automatizácie interných procesov na platforme Salesforce. Zonky v súčasnosti využíva niekoľko produktov Salesforce, najmä Sales Cloud, Service Cloud a Marketing Cloud. Jedným z kľúčových kritérií bolo okrem iného aj to, aby partner zapadol do firemnej kultúry Zonky, čo Enehano dokonalo spĺňalo.
Maximalizácia návratnosti investícií
Konfigurácia Marketing Cloud
Sociálne siete a reklama
„Tím Enehano nám pomohol vytvoriť na mieru šité riešenia pre použitie Community Cloudu, vrátane prepojení na Service a Marketing Cloud.“

Filip Paseka
CRM SYSTEM LEADER
Najväčšie prínosy digitálnej transformácie
Prepojenie reklamného a sociálneho marketingu
Perfektné riešenie pre synergiu reklamného a sociálneho marketingu, poskytujúce značke silný prienik na online platformách.
Efektívna správa online kontaktov
Vytvorenie systémov pre spoločné vedenie online kontaktov pomocou Community Cloudu, zaisťujúce efektívnu komunikáciu a podporu rastu spoločnosti.
Optimalizácia sociálnych sietí
Analytický a strategický prístup k sociálnym sieťam (FB, LinkedIn, atď.) prostredníctvom Salesforce Social Studio v Marketing Cloude, centralizujúce a šetriace čas aj úsilie.
Automatizovaná správa potenciálnych zákazníkov
Automatizácia agregácie potenciálnych zákazníkov z Facebooku a online reklám v Salesforce umožňuje efektívnu správu a lepšiu kontrolu finančného dopadu.
Expertné poradenstvo a podpora
Poskytnutie analýzy, odborného poradenstva a podpory týkajúcej sa nástrojov Salesforce podporuje optimálne využitie platformy.
Riešenie šité na mieru
Implementácia Community, Marketing a Service Cloudov šitá na mieru nahradila neefektívne vlastné riešenie.
Účinná centralizácia
Úspešná centralizácia bodov správy a analýzy šetrí čas a úsilie v back-office procesoch.
Spoľahlivosť a flexibilita
Poskytnutie pokrytia kódu, zlúčenie kódu, nepretržitá integrácia a automatizácia riešenia, čo zaisťuje spoľahlivosť a flexibilitu v prevádzke.
Podpora rastu podľa plánu
Zabezpečenie potrebnej pomoci pre plánovaný rast spoločnosti pre nových, tak aj existujúcich zákazníkov, a dosiahnutie plného využitia trhového potenciálu.
O spoločnosti Zonky
Finančne-technologickú službu Zonky prevádzkuje spoločnosť Benxy s.r.o., za ktorou stojí najvýznamnejšia česká investičná skupina PPF. Zonky už ľuďom poskytlo pôžičky v hodnote vyše 18 miliárd CZK a zároveň spravuje portfólio desiatim tisícom investorov. Úspech Zonky je od začiatku založený na férovom prístupe a využití najnovších technológií, vďaka ktorým je Zonky atraktívnou prozákazníckou firmou s rýchlymi a jednoduchými procesmi na vybavenie pôžičky.
Preskúmajte ďalšie prípadové štúdie
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“

David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“
