Spoločnosť Bobcat spolupracuje s viac ako 170 predajcami v rôznych krajinách regiónu EMEA v oblasti predaja a servisu. Z hľadiska projektu bolo dôležité odstrániť zložitý manuálny proces pridávania údajov do súboru Excel a na druhej strane uľahčiť prácu servisným manažérom optimalizáciou procesu pri vyhodnocovaní výsledkov a stanovovaní cieľov pre predajcov. Ako im tím spoločnosti Enehano pomohol pri implementácii tohto procesu?
Cieľom projektu bolo analyzovať súčasný proces a navrhnúť optimálne riešenie. Implementácia zahŕňala vytvorenie nového dátového modelu, vytvorenie designu procesu, nastavenie automatickej kalkulácie a celkovej automatizácie procesov.
Prečítajte si celú case study a objavte:
- Hlavné výzvy projektu
- Ako dlho prebiehal av koľko ľudí mal projektový tím
- Aký mal projekt výsledok
Equa bank ponúka služby osobného aj firemného bankovníctva pre cca 450 000 klientov v Českej republike. K týmto službám patria bežné a sporiace účty, viacmenové platobné karty, hypotéky, termínované vklady, spotrebiteľské úvery, poistenie a podnikateľské úvery. Aktuálne má v ČR viac ako 50 obchodných miest. Equa bank si v roku 2020 vybrala Enehano Solutions pre úplné nahradenie súčasného CMS za Salesforce Marketing Cloud.
Přečíst Case StudyZonky.cz je česká služba typu peer-to-peer, ktorá poskytuje online pôžičky medzi ľuďmi. Spoločnosť, ktorá mala svoj CRM systém založený na platforme Salesforce, hľadala partnera, ktorý by pomohol riadiť rozvoj kombinácií vlastných skúseností s ďalšími nástrojmi Salesforce.
Přečíst Case StudyKiwi.com je jednou z najrýchlejšie rastúcich technologických spoločností na svete a jej úlohou je revolúcia v cestovnom ruchu. Vďaka unikátnej technológii Virtual Interlining je Kiwi.com schopná získať cestovateľov z akéhokoľvek miesta A do ktoréhokoľvek bodu B na svete za najlepšiu možnú cenu.
Přečíst Case StudyČSOB Poisťovňa je univerzálna poisťovňa, ktorá ponúka ucelené poisťovacie služby životného i neživotného poistenia občanom a živnostníkom, rovnako ako malým a stredným podnikom aj veľkým korporáciám. V roku 2018 sa manažment ČSOB Poisťovne rozhodol významne posilniť výkon svojej predajnej siete a ponúknuť sprostredkovateľom moderný nástroj Salesforce a jeho funkcie.
Přečíst Case Study