Equa bank
„Vzhľadom na to, kam sme náš marketing posunuli a aký potenciál Marketing Cloud v sebe má, tak musím povedať, že by sme sa po všetkých skúsenostiach opäť rozhodli pre implementáciu Marketing Cloudu.“

Ondřej Ševeček
Head of CRM
Nahradenie CMS za Salesforce Marketing Cloud v Equa bank
Equa bank si v roku 2020 vybrala Enehano Solutions pre úplné nahradenie súčasného CMS za Salesforce Marketing Cloud. Vďaka dlhodobej spolupráci medzi Equa bankou a Enehanom, keď Enehano dodávalo pôvodné CMT (Campaign Management Tool) riešenie, ako vhodný nástupca Unica IBM, UBX a Accoustic sa Equa Bank rozhodla pre Marketing Cloud od Salesforce.
Dodanie do 12 mesiacov
Príprava cloudovej infraštruktúry
Konfigurácia Marketing Cloud
„Vzhľadom na to, kam sme náš marketing posunuli a aký potenciál Marketing Cloud v sebe má, tak musím povedať, že by sme sa po všetkých skúsenostiach opäť rozhodli pre implementáciu Marketing Cloudu.“

Ondřej Ševeček
Head of CRM
Najväčšie prínosy digitálnej transformácie
Dáta uložené v cloude
Šifrovaná celá databáza v Salesforce.
Konfigurácia zákazníckych ciest
Napomáha s ďalšou komunikáciou.
Zrýchlenie procesu nasadenia kampane
Vďaka ľahko konfigurovateľnému prostrediu e-mailových, SMS či push šablón.
Omnichannel marketing
Zabraňuje zahlteniu zákazníka informačnými emailmi.
Integrácia s Google Ads
a vyhodnotenie účinnosti reklamných kampaní
Automatický upgrade niekoľkokrát za rok
Všetci zákazníci Salesforce majú 3x ročne dostupné aktualizácie.
O spoločnosti Equa bank
Equa bank ponúkala služby osobného aj firemného bankovníctva pre cca 450 000 klientov v Českej republike. K týmto službám patrili bežné a sporiace účty, viacmenové platobné karty, hypotéky, termínované vklady, spotrebiteľské pôžičky, poistenia a podnikateľské úvery. V ČR mala 50 obchodných miest. V roku 2022 prebehla akvizícia s Raiffeisenbank, ktorá Equa bank odkúpila.
Sídlo
Praha
Oblasť
Bankovníctvo
Počet zamestnancov
504
Ročný obrat
107,66 mil. USD
Web
Preskúmajte ďalšie prípadové štúdie
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“

David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“
