T-Systems
„S kampaňou omnichannel spravujeme lepšie vzťahy s klientmi a presnejší obsah ponúk.“

František Trachta
VEDOUCÍ OBCHODNÍ INTELIGENCE & BIGDATA V T-MOBILE
Implementácia obchodných procesov T-Systems do Salesforce Sales Cloud
Projekt „Salesforce Evolution“ bol pre T-Systems strategickým krokom smerom k budúcemu rastu, prinášajúcim modernizáciu z dlho implementovaného Siebel CRM na Salesforce. V spolupráci s Enehanom boli efektívne implementované obchodné procesy.
Aktívna účasť Enehano s obchodnými analytikmi priniesla kreativitu a starostlivosť do projektu, čo posilnilo nielen technologickú stránku, ale aj strategickú pozíciu T-Systems v oblasti obchodu a marketingu.
Rozsiahle znalosti platformy
Identifikácia problému
Jasnosť a prevedenie
„S kampaňou omnichannel spravujeme lepšie vzťahy s klientmi a presnejší obsah ponúk.“

František Trachta
VEDOUCÍ OBCHODNÍ INTELIGENCE & BIGDATA V T-MOBILE
Najväčšie prínosy digitálnej transformácie
Modernizácia obchodných procesov
Implementácia obchodných procesov T-Systems do Salesforce Sales Cloud zahŕňala pracovné toky od potenciálnych zákazníkov až po zmluvy a ponuky, čo posilnilo efektivitu a transparentnosť.
Optimalizácia využitia Salesforce
Enehano prinieslo znalosti a kvalitu do projektu, s optimalizáciou využitia Salesforce analýzy a dodaním osvedčených postupov pre maximálnu efektivitu.
Jasná identifikácia problémov pred riešením
Tím Enehano dostal uznanie za schopnosť identifikovať problémy pred ich vznikom, čo prispelo k rýchlejšiemu a efektívnejšiemu riešeniu v rámci spolupráce so SCRUM tímom T-Systems.
Rozšírený pohľad na riešenie
Enehano prispelo k jasnosti projektu tým, že aktívne spolupracovalo s obchodnými analytikmi, previedlo ich myšlienky do Salesforce kontextu a prinieslo hodnotnú kreativitu a dôkladnosť do procesu.
O spoločnosti T-Systems
Sídlo spoločnosti je v Nemecku a pôsobí celosvetovo ako súčasť Deutsche Telekom Group. Špecializuje sa na komplexné riešenia v oblasti informačných technológií, telekomunikácií, cloudových služieb a digitálnej transformácie pre podniky rôznych odvetví. Svoje služby poskytuje veľkým korporáciám, ale aj malým a stredným podnikom.
Sídlo
Frankfurt
Oblasť
Informačné technológie
Počet zamestnancov
28 000
Ročný obrat
4 200 mil. €
Web
Preskúmajte ďalšie prípadové štúdie
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“

David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“
