Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Čo priniesla transformácia B2C marketingu v Českej sporiteľni?
V roku 2020 sa Česká spořitelna (ČSAS) pripojila k dlhodobej stratégii Erste Group zameranej na transformáciu prístupu k zákazníkom z predaja produktov na starostlivosť o finančné zdravie klientov. Historicky ČSAS využívala na komunikáciu s klientmi päť rôznych aplikácií. Nová stratégia vytvorila nové požiadavky na budúci marketing ČSAS, vrátane eliminácie jednorazových komunikácií, minimalizácie komunikácie, ktorá nezodpovedá potrebám klienta a zjednodušenia zložitého IT ekosystému.
Rýchle dodanie v dĺžke 7 mesiacov
Konsolidácia piatich rôznych nástrojov do jednej integrovanej platformy
Zmena mindsetu z „produktovo“ na „klientsky“ orientovanú banku
"Chceli sme český tím, ktorý sa postará o hladký priebeh integrácie. Musím povedať, že sa nám spolupráca s Enehanom mimoriadne podarila.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Najväčšie prínosy digitálnej transformácie
Prechod na Omnichannel komunikáciu
Banka opustila izolované kampane v prospech prepojených zákazníckych ciest. Nová stratégia citlivo reaguje na aktivity klientov naprieč komunikačnými kanálmi.
Zmena komunikačnej stratégie
Kampane teraz ponúkajú relevantné produkty konkrétnym klientom, podporujú finančné zdravie a prispievajú k rastu banky.
Zlepšenie zákazníckeho zážitku
Personalizovaný prístup a relevantné ponuky vedú k výraznému zlepšeniu celkového užívateľského zážitku.
Dostupnosť tvorby zákazníckych ciest
Prechod na Salesforce zjednodušil tvorbu kampaní a zákazníckych ciest, demokratizoval platformu a znížil zapojenie IT špecialistov.
Adopcia nového systému
Jednoduchšia a intuitívnejšia práca s novým systémom prispieva k pozitívnemu vnímaniu nového pracovného prostredia. Adopcia nástroja bola podporovaná pravidelnými užívateľskými workshopmi a portálom Salesforce Trailhead.
Významná úspora prevádzkových nákladov
Konsolidácia piatich rôznych nástrojov do jednej integrovanej platformy znížila prevádzkové náklady. Umožnila tiež rýchlejšiu a efektívnejšiu prípravu kampaní, optimalizáciu využívania zdrojov a zníženie nákladov na IT infraštruktúru.
Real-time personalizácia webu
Zavedenie Salesforce Personalisation Studia umožnilo detailnú personalizáciu webových stránok a prepojenie aktivít klienta so zákazníckymi cestami.
Zlepšenie bezpečnostnej infraštruktúry
Projekt zdôraznil bezpečnostné aspekty v bankovom prostredí a v cloude, s úspešným schválením Českej národnej banky a využitím funkcie BYOK (Bring Your Own Key).
Širší nábor talentov
Moderná platforma uľahčuje nábor talentov do marketingového oddelenia vďaka inovatívnemu prístupu a použitiu špičkových technológií.
O spoločnosti Česká spořitelna
Česká spořitelna je najväčšia banka v Českej republike poskytujúca finančné služby približne 4,5 mil. klientom. Stratégiou Spořitelne je využívať digitalizáciu a inovatívne technológie pre zlepšenie finančného zdravia svojich klientov. ČSAS je súčasťou Erste Group pôsobiacej v strednej a východnej Európe so sídlom vo Viedni.
Preskúmajte ďalšie prípadové štúdie
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“

David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“

Derry Heraty
VP GLOBAL SALES OPERATIONS AT KEMP
Pricefx
„Keďže máme všetky údaje o zákazníkoch a ich produktoch v Salesforce, rozhodli sme sa, že najlepšou možnosťou pre nás bude použiť Salesforce aj v tejto oblasti.“
