ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Čo priniesla implementácia Salesforce CRM v ČSOB Pojišťovne?
V roku 2018 sa manažment ČSOB Pojišťovny rozhodol významne posilniť výkon svojej predajnej siete a ponúknuť tak sprostredkovateľom moderný nástroj Salesforce a jeho funkcie.
V priebehu projektu bolo identifikovaných niekoľko technických obmedzení na strane zadávateľa, ktoré bolo potrebné zohľadniť v už bežiacom projekte. Niekoľkokrát sme rozšírili pôvodný rozsah projektu, a to so zachovaním časového horizontu pilotného režimu.
Prípravná analýza pre nové CRM definovala 3 základné oblasti na posilnenie – optimalizáciu obchodných procesov poisťovne, poskytnutie unifikovaného nástroja pre obchodníkov a zjednodušenie a úsporu nákladov.
5+ integrácií
Jasnosť a prevedenie
Maximálna návratnosť investície
„Vďaka skvelej práci tímu Enehana sa implementácia podarila v rekordne krátkom čase a v požadovanej kvalite. Teším sa na ďalšiu spoluprácu pri vývoji nových funkcií vedúcich k rastu.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Najväčšie prínosy digitálnej transformácie
Zlepšenie evidencie obchodných prípadov
Nové CRM sa stalo primárnym a jediným zdrojom informácií o klientovi a stave jeho produktov.
Záznamy o všetkých otvorených príležitostiach obchodných agentov
Umožňujú začať sledovať a merať viacero nových obchodných KPIs.
Obojsmerná integrácia CRM s nadväzujúcimi produktovými nástrojmi
Zjednodušuje prácu s procesmi a umožňuje sledovanie aj následný priebeh realizácie zákazky.
Automatizácia menších logických celkov bez nutnosti vývoja
Napr. nastavenie číselníkov v prostredí CRM či automatická kontrola kvality vstupných dát.
Plnohodnotná natívna mobilná aplikácia
Možnosť práce v teréne, v rovnakom detaile a s rovnakou úrovňou zabezpečenia ako v notebooku.
Integrácia kalendára
Obchodný kalendár je vždy po ruke a zabraňuje možným konfliktom pri zakladaní stretnutí.
Skrátenie zavádzania zmien z mesiacov na týždne
Prinieslo výrazné zvýšenie flexibility pri zavádzaní zmien do praxe a úsporu vďaka efektívnejšej správe systému.
Centrálne riadenie prístupu a správa užívateľov
Používatelia môžu cez svoj CRM účet pristupovať s rovnakou identitou aj k ďalším aplikáciám.
Úspory v nadväzujúcich projektoch v budúcnosti
Vďaka rýchlemu nasadeniu základného CRM bola možná príprava viacerých ďalších konsolidačných projektov.
O spoločnosti ČSOB Pojišťovna
ČSOB Pojišťovna je univerzálna poisťovňa, ktorá ponúka ucelené poisťovacie služby životného aj neživotného poistenia občanom aj živnostníkom, rovnako ako malým aj stredným podnikom a veľkým korporáciám.
Sídlo
Pardubice
Oblasť
Poisťovníctvo
Počet zamestnancov
787
Ročný obrat
466 540 000 Kč
Web
Preskúmajte ďalšie prípadové štúdie
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“

David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“

Derry Heraty
VP GLOBAL SALES OPERATIONS AT KEMP
Pricefx
„Keďže máme všetky údaje o zákazníkoch a ich produktoch v Salesforce, rozhodli sme sa, že najlepšou možnosťou pre nás bude použiť Salesforce aj v tejto oblasti.“
