
Service Cloud
Zvýšte produktivitu a zákaznícku spokojnosť a zároveň znížte náklady vďaka AI a vašim dátam na jednej platforme.
Dôvody, prečo nasadiť Service Cloud, hovoria jasne
Posilnenie starostlivosti o zákazníkov s 360° individuálnym pohľadom
V priemere až 45% nárast zákazníckej spokojnosti
Vďaka automatizácii rutinných úloh sa 77 % pracovníkov viac sústredí na komplexné úlohy
Pricefx
„Keďže máme všetky údaje o zákazníkoch a ich produktoch v Salesforce, rozhodli sme sa, že najlepšou možnosťou pre nás bude použiť Salesforce aj v tejto oblasti.“

Tadeáš Kinkor
INTERNAL SYSTEMS MANAGER V PRICEFX
ČSOB Poisťovňa
„Pôvodné CRM sme nahradili riešením Salesforce. Obchodníci tak majú všetky informácie na jednom mieste a môžu poskytnúť klientom perfektný servis.“

Dalibor Machoň
HEAD OF SALES SUPPORT, ČSOB POJIŠŤOVNA
Česká spořitelna
"Vďaka transformácii marketingu sme prešli na personalizovanú komunikáciu s klientmi a zvýšili efektivitu práce nášho tímu. Zlúčili sme päť nástrojov do jedného, čo viedlo k centralizácii dát, demokratizácii tvorby zákazníckych ciest a rýchlejšej reakcii na potreby klientov.“

Lukáš Pudil
Personalization Tribe Lead / Director Česká spořitelna
Carvago
„Vďaka Salesforce pre riadenie našich kľúčových obchodných procesov máme jednotný systém, ktorý podporuje expanziu nášho biznisu a umožňuje ľahko pridávať nové procesy.“

Filip Malík
PRODUCT DIRECTOR
Bobcat
„Implementácia Salesforce nám priamo ušetrila viac ako 360 hodín práce.“

James Brown
PRODUCT SUPPORT DIRECTOR
DPD
„Jednou z najväčších výhod bolo vytvorenie pipeline managementu a celkové sledovanie vývoja obchodných aktivít.“

David Žežulka
SALES & MARKETING DIRECTOR
Kemp
„Partnerstvo so spoločnosťou Enehano pri realizácii projektu integrácie spoločností Kemp a Flowmon nám ušetrilo minimálne polovicu času.“

Derry Heraty
VP GLOBAL SALES OPERATIONS AT KEMP
Benefity, ktoré vám Service Cloud prinesie
Majte informácie o zákazníkovi na jednom mieste
Používateľské rozhranie je prehľadné a prispôsobiteľné a ponúka širokú škálu nástrojov na podporu produktivity vrátane analytických nástrojov a komplexných prehľadov o zákazníkoch.
Distribuujte zákaznícke požiadavky efektívne
Pomocou Omni-Channel Routing priradíte zákaznícke požiadavky vhodnému agentovi. Nastavíte si automatizačné pravidlá, ktoré zaistia, že požiadavka bude vybavená tou najvhodnejšou osobou. Efektívne a v reálnom čase monitorujte činnosť zákazníckeho centra.
Využite personalizovaný zákaznícky servis
Service Cloud pomáha rýchlo spracovať prípady, či už ide o požiadavky alebo sťažnosti zákazníkov. Automaticky priraďte k prípadom kompetentné tímy alebo agentov na základe ich dostupnosti či schopností.
Zaistite skutočný zákaznícky zážitok
Automatizujte požiadavky zákazníkov pomocou Einstein Bots pre SMS, WhatsApp a Messenger. Bez ohľadu na to, akým kanálom sa k vám požiadavky dostanú, v Service Cloude ich vaši agenti vybavia z jedinej obrazovky.
Spoľahnite sa na rozsiahlu firemnú databázu znalostí a self-service
Vďaka firemnému know-how, interným dokumentom a návodom na jednom mieste má zákaznícky servis vždy po ruke tie správne informácie. Znalostná databáza pomôže nielen vašim zamestnancom, ale aj zákazníkom. Alebo využite AI chat, ktorý zákazníkovi odporučí relevantné články.
Riaďte pracovníkov v teréne pomocou Field Service
Využite automatizáciu na prioritizáciu úloh a optimalizujte ich priraďovanie na základe schopností vašich pracovníkov, polohy či iných pravidiel. Pomôžte svojmu tímu efektívne vykonávať svoju pracovnú náplň, aj keď sú offline.
Ako s nami prebieha spolupráca?
Správne nastavené procesy sú alfou a omegou ďalšieho rastu
Service Cloud najčastejšie implementujeme v oblastiach
Na čo sa nás často pýtate?
Čo je Service Cloud?
Salesforce Service Cloud je platforma pre riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM), ktorá umožňuje jej používateľom automatizovať servisné procesy, zefektívniť pracovné postupy, uchovávať firemné znalostné databázy a mnoho ďalšieho. Kľúčovým účelom platformy je podpora one-to-one vzťahu s každým zákazníkom naprieč rôznymi kanálmi či zariadeniami.
Ako môže Service Cloud pomôcť mojej spoločnosti zvýšiť vernosť zákazníkov, retenciu a spokojnosť?
Rýchlosť a kvalita odpovedí na otázky zákazníkov zvyšuje pravdepodobnosť návratu zákazníkov k vášmu produktu či službám. Service Cloud poskytuje pracovníkom zákazníckej podpory nástroje na zaistenie vynikajúcej zákazníckej skúsenosti, čo im umožňuje pracovať rýchlejšie a produktívnejšie, a tým zvyšovať spokojnosť zákazníkov a znižovať tak náklady.
Ktorá edícia Service Cloud je pre moju spoločnosť tá pravá?
Existuje celý rad spôsobov, ako prispôsobiť Service Cloud vašim potrebám. Predstavujeme štyri základné druhy preddefinovaných edícií.
S edíciou Starter ušetríte čas jednoduchým nastavením, sprievodcom a natívnymi postupmi priamo v Service Cloude.
Service Cloud Enterprise Edition je komplexné riešenie, ktoré poskytuje Lightning Console, multichannel pohľad na zákaznícke prípady, integráciu CTI, scenáre pre telefonické hovory, riadenie firemnej znalostnej databázy, vývojárske nástroje a ďalšie funkcionality.
S Unlimited Edition získate neobmedzený prístup k online školiacim materiálom, nepretržitú bezplatnú podporu a ďalšie služby a funkcionality.
Professional Edition umožňuje plnú integráciu obchodu a podporujúcich služieb zákazníkom. Aktuálne informácie k jednotlivým edíciám nájdete na oficiálnej stránke Salesforce.
Aké doplňujúce funkcionality sú k Service Cloudu dostupné?
Okrem hlavných funkcií ponúka Salesforce k Service Cloudu celý rad prispôsobiteľných doplnkov:
- Experience Cloud na tvorbu užívateľských webových prostredí prispôsobených vašim zákazníkom na mieru,
- Knowledge Base na uchovávanie firemnej znalostnej databázy,
- Field Service Lightning pre riadenie pracovníkov v teréne,
- Live Agent, ktorý umožňuje online komunikáciu so zákazníkom v reálnom čase.
Konzultácia s obchodníkom
Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o našom prístupe k projektom.

Petr Kampů
Key Account Manager