Digital Transformation Summit

Digital Transformation Summit

Service Cloud
Service Cloud

Service Cloud

Zvýšte produktivitu a zákaznícku spokojnosť a zároveň znížte náklady vďaka AI a vašim dátam na jednej platforme.

Dôvody, prečo nasadiť Service Cloud, hovoria jasne

Posilnenie starostlivosti o zákazníkov s 360° individuálnym pohľadom

V priemere až 45% nárast zákazníckej spokojnosti

Vďaka automatizácii rutinných úloh sa 77 % pracovníkov viac sústredí na komplexné úlohy

Benefity, ktoré vám Service Cloud prinesie

Majte informácie o zákazníkovi na jednom mieste

Používateľské rozhranie je prehľadné a prispôsobiteľné a ponúka širokú škálu nástrojov na podporu produktivity vrátane analytických nástrojov a komplexných prehľadov o zákazníkoch.

Distribuujte zákaznícke požiadavky efektívne

Pomocou Omni-Channel Routing priradíte zákaznícke požiadavky vhodnému agentovi. Nastavíte si automatizačné pravidlá, ktoré zaistia, že požiadavka bude vybavená tou najvhodnejšou osobou. Efektívne a v reálnom čase monitorujte činnosť zákazníckeho centra.

Využite personalizovaný zákaznícky servis

Service Cloud pomáha rýchlo spracovať prípady, či už ide o požiadavky alebo sťažnosti zákazníkov. Automaticky priraďte k prípadom kompetentné tímy alebo agentov na základe ich dostupnosti či schopností.

Zaistite skutočný zákaznícky zážitok

Automatizujte požiadavky zákazníkov pomocou Einstein Bots pre SMS, WhatsApp a Messenger. Bez ohľadu na to, akým kanálom sa k vám požiadavky dostanú, v Service Cloude ich vaši agenti vybavia z jedinej obrazovky.

Spoľahnite sa na rozsiahlu firemnú databázu znalostí a self-service

Vďaka firemnému know-how, interným dokumentom a návodom na jednom mieste má zákaznícky servis vždy po ruke tie správne informácie. Znalostná databáza pomôže nielen vašim zamestnancom, ale aj zákazníkom. Alebo využite AI chat, ktorý zákazníkovi odporučí relevantné články.

Riaďte pracovníkov v teréne pomocou Field Service

Využite automatizáciu na prioritizáciu úloh a optimalizujte ich priraďovanie na základe schopností vašich pracovníkov, polohy či iných pravidiel. Pomôžte svojmu tímu efektívne vykonávať svoju pracovnú náplň, aj keď sú offline.

Ako s nami prebieha spolupráca?

Na čo sa nás často pýtate?

Salesforce Service Cloud je platforma pre riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM), ktorá umožňuje jej používateľom automatizovať servisné procesy, zefektívniť pracovné postupy, uchovávať firemné znalostné databázy a mnoho ďalšieho. Kľúčovým účelom platformy je podpora one-to-one vzťahu s každým zákazníkom naprieč rôznymi kanálmi či zariadeniami.

Rýchlosť a kvalita odpovedí na otázky zákazníkov zvyšuje pravdepodobnosť návratu zákazníkov k vášmu produktu či službám. Service Cloud poskytuje pracovníkom zákazníckej podpory nástroje na zaistenie vynikajúcej zákazníckej skúsenosti, čo im umožňuje pracovať rýchlejšie a produktívnejšie, a tým zvyšovať spokojnosť zákazníkov a znižovať tak náklady.

Existuje celý rad spôsobov, ako prispôsobiť Service Cloud vašim potrebám. Predstavujeme štyri základné druhy preddefinovaných edícií.
S edíciou Starter ušetríte čas jednoduchým nastavením, sprievodcom a natívnymi postupmi priamo v Service Cloude.
Service Cloud Enterprise Edition je komplexné riešenie, ktoré poskytuje Lightning Console, multichannel pohľad na zákaznícke prípady, integráciu CTI, scenáre pre telefonické hovory, riadenie firemnej znalostnej databázy, vývojárske nástroje a ďalšie funkcionality.
S Unlimited Edition získate neobmedzený prístup k online školiacim materiálom, nepretržitú bezplatnú podporu a ďalšie služby a funkcionality.
Professional Edition umožňuje plnú integráciu obchodu a podporujúcich služieb zákazníkom. Aktuálne informácie k jednotlivým edíciám nájdete na oficiálnej stránke Salesforce.

Okrem hlavných funkcií ponúka Salesforce k Service Cloudu celý rad prispôsobiteľných doplnkov:

  • Experience Cloud na tvorbu užívateľských webových prostredí prispôsobených vašim zákazníkom na mieru,
  • Knowledge Base na uchovávanie firemnej znalostnej databázy,
  • Field Service Lightning pre riadenie pracovníkov v teréne,
  • Live Agent, ktorý umožňuje online komunikáciu so zákazníkom v reálnom čase.

Konzultácia s obchodníkom

Preberte svoje konkrétne potreby s naším expertom a zistíte viac o našom prístupe k projektom.

Petr Kampů

Key Account Manager

Zaujíma vás viac informácií z tohto segmentu?

Spájame IT a Business pomocou Salesforce produktov